Search The Query
Search
קונה רכבים
  • Home
  • רכב
  • קונה רכבים מעוקלים: מה שחשוב לדעת

קונה רכבים מעוקלים: מה שחשוב לדעת

אם אתם מעוניינים למכור את הרכב המעוקל שלכם, יש לכם אפשרות למכור אותו למפעיל ומנהל מגרש רכבים לפירוק. קונה רכבים מעוקלים רוכש רכבים משומשים, כולל רכבים שמוחזקים על ידי הבנקים.

הוא רוכש את הרכבים מחדש והופך לבעלים החדש במקום הבעלים שלא עמדו בתשלומי ההלוואה שלהם. במקרה זה, יש לכם אפשרות לפרוע חלק מהחוב באמצעות איש מקצוע שיסייע לכם לפתור את הבעיה עם רכישת הרכב המעוקל שלכם, בעסקה משתלמת שתתבצע במזומן.

מה הופך עסקה עם קונה רכבים מעוקלים למשתלמת?

אחד הגורמים המרכזיים שהופכים את הרכב המעוקל לכל כך אטרקטיבי הוא התמחור שלו. כלי הרכב האלו מתומחרים הרבה יותר נמוך מהשווי המקורי של הרכב, בעוד שהמחיר שתקבלו משתנה בין קונה רכבים מעוקלים אחד לשני.

העלות צפויה להיות נמוכה מהשווי המקורי של הרכב בשיעור של כעשרים עד שלושים אחוזים, אבל עדיין, מכיוון שאי אפשר למכור רכב מעוקל לקונה פרטי, זוהי עסקה משתלמת שמספקת תמורה הולמת במזומן.

ברוב המקרים, רכבים אלו גם נחשבים לעסקאות אבודות מבחינת הבנקים, מה שהופך את כדאיות העסקה מול קונה רכבים מעוקלים לכדאית עוד יותר.

למה למכור רכב מעוקל?

כלי רכב מעוקלים מועמדים למכירה רק למגרש רכבים לפירוק, במצב בו הבעלים הקודמים לא עמד בתשלומי ההלוואה שלו על המכונית. המשמעות היא שרכבים אלו הם בני כמה שנים בלבד ולרוב מגיעים עם קילומטראז' נמוך.

חשוב להבין שאין להתמקח כשמדובר במצב זה. במידה ואכן מגיע הזמן למכור רכב מעוקל, השינויים ברכב יתבצעו על ידי קונה רכבים מעוקלים עם השלמת הרכישה. זוהי עסקה שמתאימה לבעלי רכבים שאין להם סיכוי לשלם לבנק את תשלום הרכב המעוקל, והם עדיין יכולים להשיג חלק מהשווי שלו במזומן.

השלמת העסקה והעברת הרכב למגרש רכבים לפירוק

אין שום דבר מפואר כשזה מגיע לאופן שבו מאוחסנים כלי רכב מעוקל. במקרים רבים, רכבים אלו מאוחסנים במגרש רכבים לפירוק ונשארים שם עד שהם מפורקים לחלקים ומתבצע בהם שימוש חוזר.

במהלך בדיקת הרכב, קונה רכבים מעוקלים מבצע בדיקה יסודית של הרכב כדי להעריך את שוויו, ואז מציע את הצעת המחיר למוכר, לפני שהוא מעביר אותו למגרש.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!