Search The Query
Search
מטבח מודרני

איך לעצב מטבח כפרי מודרני

המטבחים הכפריים עשויים מחומרים טבעיים שמשדרים סגנון עיצוב פנים חמים וכוללים כיריים וכיורים מקסימים בסגנון בית חווה, משדרים אווירה מזמינה, תוך שהם מעלים דימויים של חיים כפריים אידיליים.

מטבח כפרי מודרני מעוצב בסגנון מרהיב, שהוביל לצמיחה בפופולריות שלו בשנים האחרונות, שכן טעמי העיצוב עברו ממינימליזם קריר לאסתטיקה נעימה וכפרית יותר. בעבר, תיאורים עממיים של חיות משק ועיצובי עץ דקורטיביים היו אופנתיים. כעת המראה יותר יעיל ופחות קפדני, עם דגש על נגרות איכותית, פלטת צבעים נעימה ותאורה טובה.

חשיבה על חומרים טבעיים

אחד מעקרונות העיצוב הוא יצירת סביבות משקמות. מטבח כפרי בסגנון מודרני כולל חומרים טבעיים שמיוצרים מסיבים, כמו עץ, אבן, שעווה וצמחים – אלמנטים שהיו פעם בשפע וכיום הם נדירים. הם מחברים לאדמה ולסביבה הטבעית.

עיצוב מטבח כפרי מודרני מבוסס על שימוש בעץ, צבע גיר ואבן טבעית כדי להכניס אלמנטים טבעיים לסוג כזה של פרויקט.

עיצוב פרקטי ומוקפד

מטבחים כפריים מודרניים עשויים להכיל מדפים שמתייחסים לרהיטי אחסון מסורתיים, כמו שידה, אבל הם ישמשו לאחסון ספרי בישול מסוגננים ולא צלחות מטפטפות שמוצבות לייבוש. הרעיון הוא שהמטבח צריך להיראות כמו שאר הבית. ייבוש הצלחות בתצוגה אינו חלק מחיי היומיום.

ארונות עץ פופולריים בעיצוב מטבח כפרי מודרני, אבל העיצוב נשמר למינימליזם. כך, למשל, ניתן לראות תראה עמודים פשוטים בין ארונות במקום עמודים עם גילופים. אנשים יותר הרפתקנים עם צבע, משתמשים בעץ לחיפוי קירות במקום להשתמש בטפטים, צבע ובדים לווילונות ותריסים.

מטבח כפרי מודרני: שילוב מנצח של שני העולמות

אחד הדברים שיצרני ומעצבי מטבחים מקפידים עליהם בתהליך העיצוב הוא שילוב מטבחים עם שאר חלקי הבית. מטרה זו מושגת על ידי קבלת השראה מצבעים, נושאים וחומרי עיצוב, כמו קרמיקות, עצים ואביזרי תאורה הקיימים בשאר חלקי הבית.

כשחושבים על יצירת מטבח כפרי מודרני, סגנון העיצוב שעולה לתודעה הוא של פרטים קלאסיים כמו ארובה, כיריים, כיור וארונות עץ. על מנת ליצור מטבח בסגנון כפרי עם טוויסט מודרני, מומלץ להתייעץ עם המומחים בתחום.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!