Search The Query
Search
מוסך סוזוקי
  • Home
  • רכב
  • מוסך סוזוקי במולדת: טיפים לטיפולים שוטפים ברכב

מוסך סוזוקי במולדת: טיפים לטיפולים שוטפים ברכב

בעלות על רכב סוזוקי כרוכה בתחזוקה שמומלצת על ידי היצרן והנחיות המדריך לבעלים שהגיע עם המכונית שלכם.

גם ברכישת רכב יד שנייה, חשוב לזכור להקפיד על שירותי התחזוקה והטיפולים הקבועים, עם הסיוע מהצוות המקצועי המיומן של מוסך סוזוקי במולדת, שמציע ללקוחות כמה טיפים חכמים שמסייעים להם לטפל היטב ברכבי הסוזוקי שלהם.

החלפת שמן מנוע על בסיס קבוע

הדבר הראשון שיש לזכור הוא החשיבות של החלפת שמן המנוע במרווחי זמן קבועים. בדיקה שלהם מדי חודש אולי נשמעת מוגזמת, אבל זה ממש לוקח לא יותר מכמה שניות. החידוש עולה קצת יותר אבל זה תמיד שווה את זה.

שמן מנוע מסייע בפיזור החום, מה שהופך אותו חיוני לתפקוד המכונית. אמנם יש כמה מדריכים המציעים החלפת שמן כל 7,500 עד 10,000 קילומטרים, אבל זה משתנה מאוד לפי הדגם והקילומטראז' של המכונית.

הצוות של מוסך סוזוקי במולדת בודק גם את נורת המנוע

תשומת לב רבה מצד הצוות המקצועי של מוסך סוזוקי במולדת מוקדשת לנורית המנוע, כצעד חיוני להגנה על בטיחות המנוע. נהגים רבים מתעלמים לחלוטין מהנורה הדולקת, בהתנהלות שמבוססת על התופעה הפסיכולוגית שנקראת – הטיה חיובית.

זוהי נטייה טבעית להניח שדברים רעים לא יקרו (או לפחות לא יקרו כל כך הרבה), אבל נורית המנוע שדולקת, מסמנת בעיה שעלולה להתרחש בקרוב, ולהשבית את הרכב, סביר להניח במהלך נהיגה באמצע הכביש.

בדיקת מגבי השמשות

שימוש בשטיפת שמשות באיכות נמוכה ובמגבים בלויים עלול להזיק לשמשה הקדמית, שהיא נקודת תחזוקה מסוכנת ויקרה שתצטרכו להתמודד איתה. עכשיו, העניין הוא שהרבה אנשים מתחילים עם המגבים המקוריים של סוזוקי, ואז כשהם נשחקים, מחליפים אותם במגבים אוניברסליים (שאינם איכותיים).

אלה הרבה פחות יקרים, ו(חשוב מכך) ניתן לקנות אותם בכל תחנת דלק. זה הופך את ההחלפה להרבה יותר נוחה. לדברי מומחים של מוסך סוזוקי במולדת, שיקול המחיר פחות חשוב מהזמן הדרוש לביצוע בדיקת המגבים והחלפתם במגבים תקינים.

אלא שהקפדה על החלפת רכיבים מקוריים של סוזוקי תאפשר לכם לוודא שאתם משתמשים במגבי השמשות האיכותיים ביותר המומלצים על ידי היצרן.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!