Search The Query
Search
מוסף ג'יפ
  • Home
  • רכב
  • מוסך גיפ ראשון לציון – איך בוחרים?

מוסך גיפ ראשון לציון – איך בוחרים?

ניפוח של התקלות וההוצאות, תקלות והמצאת בעיות שלא באמת קיימות ולצד זאת חוסר הבנה במכניקה וכל השאר. כשמגיעים למוסך לא מבינים בדברים הללו ומסכום קטן על הגיפ שנקנה זה עתה מוצאים כי ההוצאה לא נגמרת ורק הולכת וגדלה.

האם כל זה מוכר לכם? חוששים מההגדרה של "ניפוח נזקים"? צודקים בהחלט! במעמד הזה כל מה שאתם צריכים זה למצוא מוסך גיפ ראשון לציון שיעניק לכם את השקט הנפשי, את התיקון המעולה והבטיחותי והכי חשוב את העלויות השפויות.

מינימום נזקים, מקסימים של טיפול וביטחון- זה מה שתשיגו כאשר תבחרו מוסך ג'יפ בראשון לציון.

בחירת המוסך לרכב הייעודי שלכם – מוסך גיפ ואתם מסודרים

מחפשים מוסך מתאים לרכב שרכשתם לא מזמן? כמו בכל דבר גם כאן המלצתינו (ללא קשר לסוג הרכב) לוודא כי אכן מדובר בנותני שירות מורשים שיש להם רישיון לתת לכם את השירות והם אכן חברים באיגוד המוסכים.

מזה מוסך שחבר באגוד? כדי לוודא כי אכן מדובר בנותני שירות מקצועיים יש לוודא כי הם קשורים באמנת השירות של משרד התחבורה ובו זמנית פועלים על פי הפיקוח שלו כך שכל מה שהוזכר בתחילת המאמר הזה לא יקרה לכם (ניפוח נזקים ועלויות יקרות ללא צורך).

בין היתר כדי לוודא כי אכן מדובר בנותן שירות מקצועי המאושר על פי חוק יש להיוועץ עם קרובי משפחה ואנשים שאתם מכירים ויכולים להעיד כי אכן מדובר בשירותי מוסך מהימנים וטובים. כמו כן, למרות ההמלצות אסור לוותר ולדרוש את כל התעודות המורות כי אכן מדובר במוסך בעל שם, מוניטין וכל האישורים לפעול במסגרת האחריות ולהעניק לכם בסופו של דבר הצעת מחיר כוללת אחריות, כל הטיפולים וחלפים שיהיו כלולים במחיר הסופי.

צריכים מוסך לגיפ? כל אחד וההתמחות שלו!

יש לדרוש הצעת מחיר מסודרת שתכלול את כל הדברים לרבות העלות עם מע"מ ומתוכה להבין האם זה כולל את כל התיקונים, החלפים המקוריים וכן את עלות העבודה. בנוסף לא יזיק שתבצעו סקר שווקים לרבות חוות דעת נוספת שתוודא כי אכן המחירים שדרשו מכם ריאליים ותואמים לבעיה ולפתרון.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!