Search The Query
Search
אימון כושר

אימון כושר לנשים בהיריון

אחת מקלישאות העבר עסק בכך שלנשים בהיריון אסור להתאמן כי זה חלילה יכול לפגוע בעובר או אם עצמה. האם זה נכון? מה השתנה מאז ועד היום? לאחר אין ספור מחקרים והתערבות של גורמי מקצוע מהשורה, מסתמן כי אימון כושר לנשים בהיריון לא רק טוב לאם אלא גם לוולד ובדיוק על זה רצינו לדבר אתכם במאמר הבא.

אימון כושר לאישה בהיריון? איך זה יכול לתרום גם לכן?

אימון כושר לנשים בהיריון תורם הן לאם, הן לתינוק והכי חשוב מסייע לגוף להתאושש לאחר הלידה. אז אולי היריון איננו תחלואה אבל במעמד הזה חשוב לומר כי גוף האישה חווה תהפוכות וקשיים שאימון כושר יכול בהחלט לסייע ולצלוח יחד אתכם.

עם זאת, הגוף הופך כבד בהיריון והקושי למצב החדש קיים, אבל החדשות הטובות הן כי באמצעות אימון כושר לנשים בהיריון יכולה כל אישה בהיריון להתמודד עם מצב גופה החדש ובו זמנית למגר גם את התחושה הנפשית והרגשיות שהן חלק בלתי נפרד מתקופת ההיריון וההורמונים המלווים לכך.  

כיצד מתבצע אימון כושר לנשים בהיריון?

במסגרת אימון כושר לנשים בהיריון תפגוש המתאמנת במאמן כושר עם ניסיון וידע בתחום הספציפי וזה יתאים לה תוכנית אימונים בהתאם ללוח הזמנים המבוקש, בהתאם לקצב ובעיקר בהתאם למה שמותר לה בפועל.

נתי קריאף, מאמן כושר עם מוניטין וניסיון מתמחה בשלל סוגי האימונים וחלק מכך הוא גם בחירת תרגילים מתאימים וכן בניית תוכנית אימונים קשובה לגוף, לקושי ובעיקר לביטחונה של כל אישה ואישה.

לאורך כל האימון מתלווה אליכן המאמן ומאפשר בסופו של דבר אימון שמטרתו להשפיע הן עליכן בכל המישורים והן על התפתחות היילוד שנמצא ברחם.

בחירת אימון כושר בזמן היריון הייתה ותישאר הבחירה השגורה בפי יותר ויותר אנשים מקצוע שבדקו את הדברים, חקרו מקרוב ובסופו של דבר קבעו חד משמעית – אימון כושר ייעודי לנשים בהיריון הוא בגדר מעורר, מפתיע ובחלק מהמקרים אפילו מציל חיים!

נמצאות בתחילת או אמצע ההיריון שלכם? אף פעם לא מאוחר לשנות את כללי המשחק ולאפשר אימון כושר עם תוצאות גם להריוניות מבינכן.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!