Search The Query
Search
תקציב חתונה
  • Home
  • ארועים
  • טיפ מספר 3 לתקציב החתונה, אל תבחר בתאריך שיא לחתונה

טיפ מספר 3 לתקציב החתונה, אל תבחר בתאריך שיא לחתונה

בחר תאריך לערוך חתונה קטנה בחדרה מחוץ לעונת השיא

האם ידעת שבחירת תאריך חתונה מחוץ לעונת השיא יכולה לחסוך לך הרבה כסף?

זו עובדה פשוטה של ​​היצע וביקוש. חודשים פופולריים יותר לחתונות מקבלים הזמנה מהירה יותר והם מבוקשים יותר – ולכן מקומות רבים יגבו פרמיה עבור אותם תאריכים.

חודשי השיא הללו יכולים להשתנות בהתאם למיקום הגאוגרפי, אך תאריכי החתונה הפופולריים ביותר נוטים ליפול בין מאי לאוקטובר. החודשים הפופולריים ביותר לחתונות הם מאי ויוני באביב, וספטמבר ואוקטובר בסתיו. אם החלטת לעשות חתונה בתאריכים האלו, אתה עלול לבזבז יותר מאשר אם בחרת בתאריך אחר. בנוסף, תהיה לך יותר תחרות כשאתה מזמין את מקום ואת הספקים שלך!

עריכת חתונה בחורף תחסוך לך כסף

בחירת תאריך לחתונה בחורף יכולה לחסוך לך כסף, מכיוון שרוב המקומות אינם עורכים אירועים במהלך אותה תקופה. למעשה, בחירת תאריך מחוץ לתקופת השיא יכולה לחסוך לך כסף גם אצל הספקים האחרים – אז הקפידו לברר הנחות עונתיות!

לעתים קרובות יש גם מלונות מחוץ לעונת השיא. הבחירה לערוך חתונה בחורף עשויה לחסוך לאורחים מחוץ לעיר קצת כסף על מקומות הלינה שלהם. ואני בטוח שגם האורחים שלכם יעריכו את זה.

ראוי להזכיר גם שחתונות חורפיות יכולות להיות קסומות למדי! רק חשוב על כל האלמנטים החורפיים והיפים שתוכלו לשלב בחתונה. אם אתם מחפשים השראה לחתונה בחורף, פרסמנו כמה חתונות חורף ענקיות לחלוטין שעליכם לבדוק:

דבר אחד שיש לשים לב אליו – הקפידו להתרחק מחגים גדולים כדי לחסוך! חג האהבה יכול להעלות משמעותית את מחיר הפרחים וסילבסטר יכול להשפיע מאוד על זמינות חדרי המלון. אלה בהחלט דברים שכדאי לזכור אם אתם שוקלים חתונה בחורף

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!