Search The Query
Search
באולינג

מגלשה בפתח תקווה ואטרקציות נוספות

בשנים האחרונות אנחנו רואים הרבה מאוד הפנינגים בערים הגדולות, בעיקר בחגים בחודשי הקיץ, כאשר כל עיר בוחרת לעצמה משהו ייחודי משל עצמה.

מגלשה בפתח תקווה, מלחמת מים בתל אביב והופעות לתוך הלילה הם רק חלק מהדברים אותם יהיה ניתן לעשות הקיץ עם הילדים, החברים והמשפחה.

סיכמנו לכם כאן בקצרה מה ניתן לעשות בקיץ הזה ומה מציעות לנו הרשויות המקומיות.

אז נתחיל אולי עם המרענן הרשמי של הקיץ הזה, בעוד שהסיפור מאחוריה התחיל כמה חודשים לפני הקיץ כאשר תושב העיר פתח תקווה, אדי ארונוב, פרסם סרטון בדף הפייסבוק של ראש עיריית פתח תקווה, עו"ד איציק ברוורמן, על מסיבת קיץ שהאטרקציה המרכזית בה הייתה מגלשת מים ענקית שכל התושבים יכלו להתגלש בה במורד הרחוב.

אותה מגלשה כבר שימשה במספר מסיבות רחוב בבריסטול שבאנגליה, בסן פרנסיסקו וסולט לייק סיטי שבארצות הברית ונחשבה לאטרקציה מרכזית באותן מסיבות שנקראו "גלוש את העיר".

ראש עיריית פתח תקווה הביט בסרטון ונענה להצעתו של התושב אדי ארונוב והחליט להביא את המגלשה לפתח תקווה ולקיים הפנינג פתיחת קיץ שיכלול בין היתר את המגלשה הגדולה בעולם ומסיבת פתיחת הקיץ לנוער.

נעבור לתל אביב, שם אוהבים לקבל את פניו של הקיץ עם שלל אירועים מרכזיים.

הראשון שבהם הוא מצעד הגאווה שמתקיים כמו בכל שנה בחודש יוני בעיר תל אביב, וגם השנה פקדו אלפי תיירים מחול ואזרחים מכל המדינה את העיר תל אביב וצעדו ביחד עם קהילת הלהט"ב.

השנה הוקדש המצעד לקהילת הטרנסג'נדרים והטרנסג'נרדיות בארץ ובמהלכו הופיעה לא אחרת מאשר הדיווה הלאומית שלנו, דנה אינטנשיונל.

אירוע נוסף שנערך בסוף חודש יוני בתל אביב מידי שנה ומקדם את בואו של הקיץ הוא הלילה הלבן.

אירועי לילה לבן בתל אביב הם בעצם יום אחד בשבוע בו כל העסקים בעיר פתוחים עשרים וארבע שעות ורחבי העיר מוקמות במות באזורים שונים אשר בהן מופיעים זמרים שונים.

בנוסף תתקיים גם השנה שמידי שנה מלחמת המים המסורתית בכיכר רבין בתל אביב ובנוסף מידי שבוע תתקיים הופעה של אומן אחר ברחבת הנמל הישן בתל אביב.

ישנה אטרקציה נוספת בעיר פתח תקווה שהיא באולינג מומלץ ואיכותי.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!