Search The Query
Search
פיצה בצאלים
  • Home
  • ארועים
  • מכרו יותר באמצעות רעיונות וטיפים לתפריט פיצרייה

מכרו יותר באמצעות רעיונות וטיפים לתפריט פיצרייה

עבור פיצריות רבות, ההובלה והמשלוח הם נקודת החוזק שלהם. חלק לא מבוטל מהלקוחות של פיצרייה עשויים אף פעם לא לדרוך ברצפת המסעדה. זה מציב את המסעדות הללו במיקום מעניין – עם סיכוי אחד בלבד לעשות רושם ראשוני טוב, איך מרשימים לקוח שאולי אף פעם לא תראו? התפריטים אינם חשובים רק עבור לקוחות המסעדה, אלא הם גם חיוניים לחלוטין עבור לקוחות המשלוחים. להלן כמה דברים עיקריים שיש לקחת בחשבון כשמדובר בהגדרת תפריטים אטרקטיביים ורווחיים.

הציעו פריטים מיוחדים והיפטרו מאלה שקשה למכור.

לפני כל דבר אחר, התבוננו מה המסעדה שלכם יכולה להציע. מה אתם עושים שונה מכל פיצה בצאלים אחרת? האם אתם יוצרים מנות חדשות, רעננות ומעניינות, או שאתם מנסים לשווק את הדברים שקשה למכור? ערכו רשימה של הצעות המסעדה שלכם. מנות מיוחדות צריכות לקבל מקום ראוי ואילו יש לחסל דברים הנמכרים בצורה איטית.

על ידי שמירה על דברים מסודרים ומאורגנים, והימנעות מלשים דגש על מחירים, ניתן ליצור תפריט שמושך לקוחות ודואג שיחזרו לעוד.

מימין לשמאל, מלמעלה למטה.

זה היה בעבר מידע נפוץ שאנשים מסתכלים קודם בפינות השמאליות העליונות של התפריטים, אך מחקרים חדשים טוענים שזה לא כך. הלקוחות למעשה קוראים אותם כמו ספרים, מימין לשמאל, אז מקמו את ההצעות הייחודיות ביותר בפינה השמאלית העליונה. זו נקודה נהדרת להדגיש בה את מה שמבדיל אתכם ממסעדות אחרות – מקמו כאן פיצות מיוחדות או מבצעים מיוחדים. זה ימשוך את תשומת ליבם של הלקוחות ויגרום לסבירות גבוהה יותר שהם יבחרו בכם לעומת המתחרים שלכם.

פצלו את הדברים בצורה מושכלת.

מרבית המסעדות מציעות אוכל המשתרע על כמה קטגוריות מפתח – מנות ראשונות, מנות עיקריות, מנות צד, קינוחים, משקאות וכדומה. הסתכלו על המנות שאתם מוכרים וסדרו אותם בצורה שהכי הגיונית. אם אתם יכולים לחלק את התפריט שלכם לקטגוריות הגיוניות, זה יקל על הלקוחות שלכם לנווט.

שמרו על דברים פשוטים.

בחרו גופן אחד או שניים פשוטים, ואל תגזימו עם אלמנטים עיצוביים. תיבות יכולות לעזור להבדיל אזורים שונים זה מזה, אך הימנעו משימוש בגבולות ראוותניים רבים, קליפ ארט או גרפיקה אחרת. עיצובים מצוירים קשורים בדרך כלל למזון מהיר ומסעדות רשת נמוכות, ובהחלט יש להימנע מהם אם אתם רוצים ליצור מראה ותחושה מבוגרים יותר.

השתמשו בתמונות בחסכנות.

זה יכול להיות מפתה למלא כל סנטימטר של שטח ריק בתמונות של אוכל. אחרי הכל, תמונה שווה אלף מילים – מה טוב יותר מפיצה אפויה טרייה? כמו שאר האלמנטים הגרפיים שהוזכרו לעיל, איפוק ואיכות הם המפתח כאן. פרסום תמונות רבות מדי יכול אפילו להשפיע על אכזבת הלקוחות כאשר ההזמנה שלהם לא תואמת בדיוק את התמונות! בחרו כמה תמונות באיכות גבוהה ובביצוע מקצועי, והימנעו מלהגזים. תפריטים מאוירים בכבדות קשורים בדרך כלל למסעדות זולות, אז המשיכו עם תמונות קלות אם אתם רוצים לטפח מראה ברמה הגבוהה היותר ולהעלות את שביעות הרצון של הלקוחות.

ביחרו את הצבעים הנכונים.

חלק מהצבעים טובים יותר בגירוי התיאבון בהשוואה לאחרים. ערכות צבעוניות חמות, עם אדום, צהוב וכתום, הם כולם צבעי "אוכל" שמזכירים לאנשים את המאכלים האהובים עליהם. צבעים אפורים, שחורים, סגולים, כחולים וקרירים לרוב אינם קשורים למזון ופחות נוטים להכניס את קוראי התפריט לרעב. אם אתם מקדמים אופציות בריאות, ירוק הוא הדרך ללכת – זה צבע השפע הקשור לסלטים, ירקות טריים וארוחה קלה ובריאה.

שמרו על מחירים מינימליים.

זה לא אומר שאתם צריכים לגבות פחות עבור המנות שלכם. במקום זאת, זה מתייחס לפרסום מחירים עם מראה מינימליסטי. השתמשו בתמונות קטנות ולא בולטות של הכסף, או הורידו אותם לחלוטין. מחקרים מראים שלקוחות לא יתקשו להבין כמה דברים עולים, אך סביר להניח שהם מוציאים יותר כסף כאשר הם לא מודעים היטב לתמחור. פרסמו מחירים באופן ברור, אך הימנעו מהדגשתם. תפריט פיצה בצאלים שלכם היא לרוב החוויה הראשונה שתעניקו ללקוחות שלכם. על ידי הצעת מנות ייחודיות, שמירה על דברים מסודרים ומאורגנים היטב, בחירת צבעים מעוררי תיאבון, אספקת כמה תמונות באיכות גבוהה והימנעות ממתן דגש על המחירים שלך, תוכלו ליצור תפריטים שימשכו לקוחות ויגרמו להם לחזור לעוד.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!