Search The Query
Search
אינסטגרם
  • Home
  • אינטרנט
  • מה הסיפור שלך? כיצד משפיעים יכולים לחצוב דרך באינסטגרם

מה הסיפור שלך? כיצד משפיעים יכולים לחצוב דרך באינסטגרם

זוכרים את ספר הטלפונים? זה לא היה כל כך מזמן שכשהיינו צריכים שירות או מוצר, היינו מרימים את ספר הטלפונים ומחפשים עסק שיכול לעזור לנו.

בימים האלה, העסקים שהצליחו היו אלו שהשם שלהם התחיל באות א'. זאת מכיוון שהם יהיו בראש הרשימה האלפביתית. לדוגמא, יש יותר סיכוי שאנשים יקראו ל- א' פלוס שרברבות מאשר ר&ר שירותי שרברבות.

אך כל זה השתנה. ספרי טלפונים שייכים לעבר. תשכחו מרשימות אלפביתיות- העסקים שמצליחים כיום הם אלו שבראש העדכונים ברשתות החברתיות.

כדי להימצא, עליך להיות ברשת החברתית. ואחת הפלטפורמות העוצמתיות ביותר ברשתות החברתיות היא אינסטגרם. זו פלטפורמת הרשת החברתית היחידה שכמעט מבטיחה לפרופיל שלך מקום בראש העדכונים. זאת בגלל שאינסטגרם הציגה תכונה הנקראת סיפורים ((Stories.

סיפורים מביאים את המותג שלך לחיים. זה מאפשר לך לשתף ולהשוות תמונות וסרטונים מרובים; כל הרגעים של יומך המשתלבים יחד כדי ליצור את "הסיפור" הייחודי שלך.

סרטונים הם בעלי ערך כשזה נוגע לבניית המותג האישי שלך. גארי ויינרצ'ק, יזם ומאסטר של הרשת החברתית, אומר שסרטונים ספונטניים הם צורה יעילה של תיעוד. הם לוכדים את המחשבות שלך כשהן קורות ועוזרים לך להשוות את התוכן הייחודי שלך- דבר החיוני לכל משפיע.

אז זה לא מפתיע שסיפורים מוכיחים את עצמם ככלי הכרחי לבניית מותג למשפיעים. נתונים אחרונים מראים שבעוד שלפייסבוק יש מספר חברים הגבוה ביותר באוסטרליה, אינסטגרם היא הרשת החברתית הגדלה הכי מהר. מאז שהושקה התכונה "סיפורים" בשנת 2016, חלה ירידה בשימוש באפליקציית סנאפצ'אט- שקודם לכן הייתה היחידה שאפשרה למשתמשים להעלות סרטונים חיים.

יותר מזה, אינסטגרם מונעת על ידי תיוגים. זה אומר שהיא משמשת כמו מנוע חיפוש, כך שהסבירות גבוהה שתופיע בתוצאות חיפוש אם מישהו מחפש עסק כמו שלך. היא גם משתמשת בנתוני מיקום, שזה חדשות נהדרות אם אתה שם לך למטרה קהל באזור מסוים- למשל, אם אתה מאמן אישי בבריסביין.

ישנן שתי דרכים שאתה יכול להשתמש באינסטגרם לטובתך:

 

  • ככלי מיתוג מלוטש

 

תמונות וסרטונים מסוגננים יכולים לתת למותג שלך גימור מעודן.

 

  • ככלי לכידה ספונטני

 

סרטונים מאפשרים לך לשתף את הרגעים ביומך ברגע שהם קורים. הם נותנים לקהל שלך תובנה ייחודית על מי שאתה, מה אתה עושה וכיצד אתה יכול לעזור להם. זה גם מראה להם שאתה "אדם אמתי", לא רק מסר.

מומחה למשא ומתן, טוני פרזו, הוא דוגמא נהדרת למישהו המשתמש בסרטוני אינסטגרם בדרך עוצמתית. הסרטונים שלו לא רק משווקים את התוכניות שלו, הם מיידעים, מבדרים, ומלמדים את הקהל שלו. היילי ג'נקין בעלת ווהלהארטד ((Wholehearted סטודיו, היא יזמית נוספת המשתמשת באינסטגרם היטב בצורה יוצאת דופן. התמונות והסרטונים שלה הם מסוגננים ומעוצבים באופן מודע, מושלמים לבניית המותג המתוחכם של עסק הצילום שלה.

אך היזהרו משאיפה לשלמות. ליזמים לעיתים יש פחד מלהיראות לא אוטנטיים או מצועצעים. הרשת החברתית יכולה להיות מאבק אמתי בשבילם, אז הם הולכים על בטוח ולא עושים כלום. כתוצאה מכך, המתחרים ששלהם מופיעים בראש העדכונים של הקהל שלהם ברשת החברתית. הם אלה שמותירים רושם ומובילים.

תהיו חסרי פחד. כדי להיות משפיע, עליך לאמץ את הרשת החברתית. אל תתעכב על להיראות מושלם- אנשים רוצים לראות את האני האמתי שלך. סרטונים יכולים לחצוב לך דרך טובה אל הקהל שלך. יותר מזה, אתה לא צריך להשקיע כמויות גדולות של כסף או שיהיה לך אולפן הקלטה מקצועי. בנוגע לזה, אינסטגרם היא השותפה המושלמת.

אשמח לדעת מה דעתכם…

אינסטגרם

 

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!