Search The Query
Search
אינטרקום עם קודן
  • Home
  • Uncategorized
  • אינטרקום עם קודן – לא מתפשרים על הביטחון בבית או במשרד

אינטרקום עם קודן – לא מתפשרים על הביטחון בבית או במשרד

השוק הפתוח מציע אין ספור אפשרויות של אבטחה והגנה לבית ולמשרד, יש מערכות שמגיעות עם מצלמה ויש מערכות אינטרקום עם קודן, מערכת שלא מצריכה מכם לאפשר כניסה לאנשים שאתם בטוחים בכניסתם.

אז בעוד לאנשים הקבועים שעובדים בארגון יש את קוד הכניסה, כשיש קודן ישנה אפשרות כניסה גם לעובדי קבלנים שמגיעים לנקות או לבצע את שאר המטלות שמצריכות "מישהו שיפתח את הדלת באין אף אחד במשרד או בבית".

לצד הקוד, יש את המצלמה, וכך אין חשש לחדירה או פלישה מטעמם של גורמים עוינים ובדיוק לשם כך נוצר אינטרקום עם קודן.

יתרונות אינטרקום עם קודן – מקסימום הגנה מינימום גורמים עוינים

בעידן שיש בו הכול מהכול, כך גם גורמי הפריצה והעוינות שלא תמיד אפשר לשים עליהם את היד אלא אם יש לכם אינטרקום עם קודן.

הפתרון הטוב ביותר, אינטרקום עם קודן, מערכת שמגיעה עם קודן ומצלמה ובאופן היעיל ביותר מונעת תופעות לא נעימות או מלחיצות במיוחד.

באמצעות האינטרקום מבוסס הקודן אפשר לדבר עם האדם, להבין מי עומד בצידו השני של הבניין ואם יש לו קודן הוא מגיע כבר עם קוד זיהוי שמקל על כולם והופך כל משימה ליעילה יותר מקודמתה.

אילו שימושים אפשר להשיג עם אינטרקום קודן?

כפי שהבנתם, השימוש העיקרי הוא גורם הרתעה מעולה, כשיש לכם מערכות אינטרקום משולבות קודן, אתם בהחלט יודעים מי נכנס ומי יוצא מהבית או מהארגון שלכם וכך שומרים על כל המידע הרגיש ביותר בבית ובארגון שלכם בצורה הטובה ביותר.

מהיום כל המידע הרגיש החשוף לשימוש שאינו מורשה יכול להישאר במקום הבטוח שלו, הכול בזכות אינטרקום קודן שמונע את הפריצות ואת האיום על החלק הרגיש ביותר בבית שלכם או בעסק.

כיום אפשר למצוא אינטרקום משולב קודן לא רק בבתים פרטיים אלא גם בבניינים ואפילו משרדים שמשלח ידם רגיש ביותר ונדרש מהם להחזיק במערכת זו המשמשת לא רק לזיהוי אלא הרתעה מעולה על כל המשתמע מכך.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!