Search The Query
Search
  • Home
  • בלוגים של עיצוב

בלוגים של עיצוב

עיצוב הוא תחום נרחב הכולל אספקטים שונים של עיצוב; יש עיצוב אופנה של בגדים ואביזרים, יש עיצוב פנים של בתים ודירות, יש עיצוב תעשייתי של מוצרים, עיצוב גרפי ועיצוב אתרי אינטרנט ועוד סוגים שונים ויחודיים של עיצוב. ככל הנראה ישנם בלוגים העוסקים בכל סוג של עיצוב. את חלקם של הבלוגים ניתן להגדיר עצמאיים וחלקם קצת יותר ממוסחרים. ישנם בלוגים מעולים של עיצוב שמאחוריהם מסתתר בסך הכל בלוגר או בלוגרית עם מצלמה. זהו היופי של הבלוגים, בעולם הבלוגים כל אחד יכול להיות כוכב.

אם למשל אתם מתעניינים בנושאי עיצוב פנים תוכלו למצוא שפע של בלוגים העוסקים בנושא. בבלוגים של עיצוב העוסקים בעיצוב הבית תוכלו למצוא שפע של רעיונות והשראה למקרה שאתם מעצבים בית, תוכלו להתעדכן בטרנדים עכשוויים, לראות תמונות של בתים מעוצבים, תוכלו לקרוא על מעצבים וטכניקות שונות של עיצוב.

 

אם אתם רוצים ללמוד על עיצוב אתרי אינטרנט או לחפש מישהו שיעצב עבורכם אתרי אינטרנט, בלוגים של עיצוב העוסקים בתחום זה הם נקודת התחלה טובה לחיפוש. בבלוגים של עיצוב העוסקים בעיצוב אתרי אינטרנט תוכלו למצוא שפע של מידע לגבי עיצוב אתרי אינטרנט בהתאמה למחשב, טאבלט או סמארטפון. בבלוגים של עיצוב העוסקים בנושא. בתור אחד המתעניין בתחום ונוהג לקרוא בלוגים של עיצוב מהארץ ומחו"ל אני שמח לבשר כי הבלוגים הישראלים נדירים באיכותם ובהחלט ניתן ללמוד מהם הרבה על הטרנדים העכשוויים ביותר בתחום העיצוב.

 

בשינוי חד, אך עדיין באותו התחום, ישנם בלוגים של עיצוב העוסקים באופנה. בבלוגים של עיצוב העוסקים בתמונה תוכלו לקרוא את כל מה שחדש בתחום האופנה. ישנם בלוגים העוסקים באופנה וסטיילינג לגברים, לנשים וחלקם העוסקים באופנה וסטיילינג של שני המינים. יש בלוגים של עיצוב אופנה המבוססים בעיקר על תמונות ויש כאלה בהם תוכלו למצוא כתבות מעמיקות בנושא אופנה. בבלוגים של עיצוב העוסקים באופנה תוכלו למצוא טיפים לגבי לבוש והנעלה, כתבות על מבצעים ועוד. לא אעשה פרסומת, אך ישנם גם בלוגים של עיצוב אופנה מטעם מותגי אופנה ידועים בארץ ובחו"ל.

חת בלוגי

 

מבין כל סוגי הבלוגים שנתקלתי בהם אהובים עליי במיוחד הבלוגים של עיצוב, נראה שהם בעלי מראה עיצובי מוקפד ועדכני. הגלישה בבלוגים של עיצוב היא תמיד חוויה מהנה ומרעננת, הבלוגים העוסקים בעיצוב הם תמיד בעלי אמירה ייחודית הבאה לידי ביטוי בעיצוב עצמו.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!