Search The Query
Search
  • Home
  • בלוגים של אוכל

בלוגים של אוכל

ישנם בלוגים בנושאים רבים, אך נראה שבלוגים של אוכל תמיד יהיו בשורה הראשונה של הבלוגים, הם תמיד יוצרים עניין גדול וניתן לראות תנועה ערה של גולשים בבלוגים של אוכל. אנשים בכל הגילים ומכל המגזרים מתעניינים באוכל, בישול ואפייה ולכן תוכלו למצוא בלוגים של אוכל בעלי השפעות ממטבחים שונים. ישנם בלוגים של אוכל בכל מיני שפות ובהם תוכלו למצוא מגוון מתכונים מכל העולם. אך נראה שבקטגוריות הבלוגים של אוכל , אלו הם דווקא הבלוגים הישראלים שמנצחים. המטבח הישראלי הוא מטבח שמתאפיין בהשפעות שונות, הרי בסופו של דבר הגיעו לכאן יהודים מעדות שונות וכל אחד מהם הביא את המתכונים שלו אל תוך כור ההיתוך של המטבח הישראלי. בשפה המודרנית קוראים לזה מטבח פיוז'ן. כאשר גולשים בבלוגים של אוכל מישראל ניתן למצוא מגוון רב של מתכונים מהארץ ומעולם, אין קו מאפיין כמו למשל בבישול הסיני או הבישול ההודי. ניתן למצוא הכל מהכל, תמיד תמצאו משהו שאתם אוהבים.

כאשר אני רוצה לארח חברים או סתם לפנק את עצמי במתכונים חדשים לשם הגיוון אז אני מתחיל בחיפוש מתכונים בבלוגים של אוכל. ישנם מספר בלוגים שבהם אני בדרך כלל גולש לשם קבלת רעיונות. אחד מהם הוא הבלוג 'פתיתים' . לא ניתן לדבר על בלוגים של אוכל מבלי להזכיר את 'פתיתים', אחד הבלוגים הוותיקים אשר מעדכן אותנו במתוכנים וכתבות מאז שנת 2011. זהו אחד הבלוגים החביבים עליי מבין כל הבלוגים של אוכל, כנראה שבעיקר בזכות הפשטות שלו. הבלוג מלווה בהסברים ותמונות באיכות מאוד גבוהה שהופכות את כל חוויית הקריאה לנעימה מאוד.

 

עוד בלוג מעניין הוא הבלוג סאנוק,  זהו בלוג של בחורה בשם עדי הגרה בתאילנד ומפרסמת בלוג על אוכל תאילנדי. תאמינו לי שנדיר למצוא בלוג כל כך איכותי על המכיל מתכונים תאילנדיים בשפה העברית. בבלוג של עדי תוכלו ללמוד הרבה על אוכל תאילנדי, חומרי גלם תאילנדים ושיטות הבישול התאילנדיות. כמו כן תוכלו לקרוא כל תאילנד וליהנות מתמונות. הבלוג סאנוק הוא ללא ספק חוויה אקזוטית בתחום האוכל.

 

אם פחות מתחשק לכם לבשל ואתם יותר בעניין של לקרוא על מסעדות ומנות מעניינות אז תדעו שישנם בלוגים של אוכל אשר עוסקים גם בזה. קחו למשל את הבלוג לקקן הנכתב על ידי בחורה בשם חן. בלוג זה משלב בין ביקרות חווייתית של מסעדות המלווה בתמונות לבין מתכונים מעניינים. אם אתם מחפשים מתכונים או אם אתם מחפשים מסעדה מעניינת לבקר בה אז תוכלו לקבל רעיונות בבלוג לקקן.

 

הזכרתי כאן שלושה בלוגים של אוכל בשפה העברית אך האמת שישנם עוד בלוגים רבים העוסקים בתרבות האוכל, מתכונים וביקורת מסעדות. חיפוש קטן בגוגל יביא לכם עוד עשרות תוצאות. אז הפעם הבאה שאתם מזמינים אנשים לארוחה, למה שלא תרשימו אותם בכמה מנות מפוצצות בהשראת הבלוגים?

 

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!