Search The Query
Search
חיפוש עבודה

טיפים לחיפוש עבודה

רובכם וודאי יסכימו כי מציאת עבודה היא סוג של פרוייקט מורכב, לא פשוט מבחינה נפשית ופיזית, לא סתם אומרים ״חיפוש עבודה זה עבודה בפני עצמה״. אז בחרנו לספק לכם כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם לחפש עבודה בצורה מועילה ומהירה.

  1. היו ממוקדים – יש אנשים שנוטים להיכנס ללחץ כשהם נמצאים בסיטואציה בה עליהם לחפש עבודה. לחץ מוביל לבלבול ובלבול מוביל לחוסר התמקדות. אם תענו על השאלות הבאות תוכלו לשמור על מיקוד.
  • מה הסיבה שעזבתי את מקום העבודה הקודם שלי?
  • האם אני מעוניין במשרה דומה למשרה הקודמת, או מחפש משהו חדש?
  • מהן ציפיות השכר שלי והאם הן תואמות את הכישורים שלי?
  • מה אני מוכן להקריב כדי למצוא עבודה – מרחק מהבית, מעבר דירה, הפחתה במשכורת בהשוואה לקודמת ועוד…
  1. תירו לכל הכיוונים – ספרו לכמה שיותר אנשים שאתם מחפשים עבודה. אין לדעת לאן זה יוביל, יכול להיות שאמרתם לחבר קרוב והוא לא ממש יכול לעזור, אבל חבר שלו כן יכול. הפיצו את הבשורה, עדכנו את האנשים הקרובים אליכם לגבי סוג העבודה אותה אתם מחפשים ותראו איך החיפוש הופך פשוט יותר.
  2. חפשו באלגנטיות – יש המון דרכים שבאמצעותן ניתן היום לחפש עבודה – עיתונים, רשתות חברתיות כמו פייסבוק ולינקדין, אתרי חיפוש עבודה , פורטלים למיניהם, דרך חברים, בפגישות וכנסים למטרה זו ועוד. מומלץ לבחור בכמה דרכים שתואמות את סוג המשרה שלכם ולחפש באותן דרכים.
  3. פנו זמן – חיפוש עבודה דורש זמן ולכן במידה ואתם עדיין עובדים במקום אחר ובמקביל מחפשים עבודה, שווה לפנות זמן ספיציפי אותו אתם משקיעים לחיפוש. זה הזמן שבו אתם עונים למיילים, שולחים קורות חיים, בודקים קבוצות רלוונטיות אליהן הצטרפתם בפייסבוק וממשיכים ״להציק״ בווטצאפ לאנשים שהבטיחו לעזור לכם בחיפוש.

זכרו מציאת עבודה יכולה לקחת זמן ולכן חשוב לשמור על כמה דברים שבלעדיהם אתם עלולים לאבד את זה:

  • התמדה
  • סבלנות
  • אמונה

שמרו על שלושת אלו לאורך כל הדרך או לפחות נסו לשפר את המוראל ברגעים קצת יותר קשים והסיכוי שלכם למצוא את המשרה המיוחלת יעלה פלאים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!