Search The Query
Search
Image

אפליקציות מובילות באנדרואיד

מכשיר הטלפון שלנו הוא שימושי עבורנו מאוד. המכשיר בעיקרון נועד על מנת לחייג לאנשים ולשלוח להם הודעות טקסט, אך עם הזמן מכשיר הטלפון השתכלל ואיתו נוספו פיצ'רים נוספים הנקראים אפליקציות שלכל אחת שימוש שונה. את האפליקציות ניתן לפתח באמצעות שפות שונות המתאימות כל אחת למערכת הפעלה שונה – אנדרואיד וIOS שהן המערכות הנפוצות ביותר. במאמר זה נמתקד על אפליקציות מובילות ושימושיות למכשירים המתבססים על מערכת האנדרואיד:

What’sApp

ווטסאפ אמנם לא אפליקציה שמיועדת רק לאנדרואיד אך היא בהחלט מובילה בתחום אפליקציות התקשורת. לאפליקציה יש כמיליארד הורדות בכל רחבי העולם מה שאומר שכ15% מהעולם הוריד את האפליקציה ומשתמש בה. האפליקצייה היא חינמית לשנה ובעלת פיצ'רים רבים המסייעים בשליחת הודעות MMS אנשי קשר, מדיה ועוד.

Google Translate

רשת האינטרנט הפגישה לא מעט אנשים ברחבי העולם וגרמה לאנשים שונים, ממדינות שונות, להכיר ולחלוק חווית משותפות. עם זאת, ישנם עדיין פערי שפה גדולים בין לא מעט אנשים ברחבי העולם. שדרוג חדש של אפליקציית התרגום של גוגל, Google Translate, יצמצם במידה ניכרת את הפער ויעזור למשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד להבין בצורה טובה יותר את התוכן שמוצג באפליקציות.
כל שיש לעשות הוא לסמן טקסט כלשהו, לא משנה באיזו אפליקציה מדובר, להעתיקו, ואז תופיע באופן אוטומטי בועה קטנה על החלון הראשי. אותה בועה, הנושאת את לוגו אפליקציית התרגום של גוגל, תאפשר תרגום אוטומטי של הטקסט הנבחר לשפה הרצויה. גוגל פיתחו בנוסף עוד כמה פיצ'רים שיקלו עליכם בשימוש באפליקצייה.

Google keep

google keep היא אפליקציה לרישום תזכורות מבית גוגל. האפליקציה מאפשרת לערוך רשימת משימות ע"י הקלדה או דיבור,יש אפשרות להוסיף תזכורת שתצלצל בזמן הרצוי, ובנוסף, יש אופציה של יצירת רשימה הכוללת כמה סעיפים (למשל רשימת קניות).

Airdroid

זו האפליקציה הכי מגניבה. מתקינים אותה על המכשיר ואז אפשר לשלוט בכל מה שקיים בסלולרי דרך המחשב והכל מבלי להשתמש בכבלים. בדרך זו אפשר להוסיף תמונות, להוריד תמונות מהמכשיר למחשב, להעביר שירים ובעצם לבצע כל פעולה שרוצים כאילו על הסמרטפון אבל הכל בנוחות במסך הגדול של המחשב .

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!