Search The Query
Search
  • Home
  • הגב לא מפסיק לכאוב? זה הזמן לבחור מזרונים אורטופדיים!

הגב לא מפסיק לכאוב? זה הזמן לבחור מזרונים אורטופדיים!

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בעולם כיום, היא הבעיה של כאבי גב כרוניים. הסיבה להופעה של כאבי הגב היא מגוונת מאד – בין השאר משום שאנו מרבים מאד בישיבה ממושכת, שיוצרת לחץ על הגב התחתון. כמו כן, רובנו כיום מרימים משאות כבדים ללא הכנה מוקדמת ובכך הכאבים עלולים להתפרץ. יש כמובן סיבה נוספת להופעה של כאבי הגב, והיא קשורה לשינה שלנו. אם אנו ישנים על מזרן שאיננו איכותי, הגוף לא מקבל את התמיכה הראויה, ונוצר עליו לחץ. במצבים הללו – אנחנו נסבול תוך זמן קצר מאד מכאבי גב. לכן, בכל מצב שכזה, מומלץ בחום פשוט להתחיל ולבחור מזרונים אורטופדיים שיוכלו לספק לנו את התמיכה הראויה לגב שלנו.

כל מה שחשוב לדעת על המזרן התומך

  • איך המזרן מספק תמיכה? – זו שאלה חשובה עם כמה תשובות שונות! הסיבה לכך היא שיש סוגים שונים ומגוונים של מזרונים אורטופדיים. המזרונים המגוונים עשויים מחומרי גלם שונים, וכל אחד מהם יכול לספק תמיכה אחרת. ישנם למשל מזרנים ש"זוכרים" את צורת הגוף שלנו ויכולים לספק כך תמיכה נוחה. יש מזרנים אחרים שמתמחים בעיקר בתמיכה יציבה לחלקי הגוף, יש כאלה שמתמחים בחלוקת הלחץ באופן שווה על פני כל הגוף (במקום ליצור את מוקד הלחץ על אזור הצוואר והגב) וכיו"ב. השיטות הטכנולוגיות השונות של המזרונים האורטופדיים, מאפשר לכם לא רק להיפטר מאבי הגב – אלא אפילו לקבל פתרון ממש ספציפי, בהתאם לסוג הכאב המדויק שאתם חשים, ואנשי המקצוע בתחום יוכלו כמובן להמליץ לכם על המזרן האורטופדי המתאים.
  • לזוגות וגם ליחידים – כדאי גם לדעת שכיום אפשר למצוא מגוון רחב מאד של מזרונים אורטופדיים תומכים עבור הגב שלכם, לא משנה על איזה סוג של מזרן מדובר. בין אם אתם גרים לבדכם וזקוקים למזרן יחיד איכותי, וכמובן אם אתם מעוניינים במזרן זוגי נהדר שיעזור לכם. יש אפילו זוגות שנעזרים בידח בזמרן אורטופדי שעוזר להם להתמודד עם כאבי הגב שלהם. חשוב גם לציין שהמזרן היחיד יכול להתאים לבני נוער – שאף הם אוכלוסיה שמועדת לכאבי גב יותר מהרגיל, וחשוב שנוכל לספק להם את תנאי השינה הטובים ביותר.
  • מאפשר לכם לתפקד טוב יותר – ברמה נוספת, חשוב מאד לזכור כי מזרונים אורטופדיים מספרים לכם תמכיה נוספת שהיא ממש קריטית, והדבר קשור לאיכות השינה שלכם. כאשר אתם ישנים על מזרן שאיננו תומך, לא רק שהגב שלכם כואב למחרת – גם השינה שלכם פחות איכותית, ואתם מתעוררים מכאבים ומחוסר נוחות, וכך אתם תהיו טרוטים ועייפים כל היום, והכאבים בוודאי לא יקלו עליכם. לעומת זאת, המזרן האורטופדי יקל עליכם באופן משמעותי.

לעבור לישון כמו מלכים!

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!