Search The Query
Search
  • Home
  • לה פמיליה מסעדה

לה פמיליה מסעדה

אם ברצונכם לחגוג אירוע משפחתי או סתם לסעוד ארוחה איטלקית טעימה, לה פמיליה היא המסעדה עבורכם. המסעדה הצנועה אשר ממוקמת בכפר סבא נחשבת לאחת המסעדות האיטלקיות הטובות בארץ כאשר רבים אשר אינם מתגוררים באיזור כפר סבא מגיעים לפקוד את המסעדה. המתכונים הייחודים שלנו באים היישר מרחבי ארץ המגף כאשר בילינו ימים רבים בה במהלכם הכרבנו לכם תפריט מנצח שמביא לכם טעימה קטנה מכל חלק באיטליה, החל מחבל טוסקנה ופירנצה שבצפון ועד נאפולי שבדרום איטליה. כולנו מחוברים לאוכל האיטלקי ולפעמים אפילו מחכים לאירוע שמתקרב כמו יום הולדת או יום נישואין בכדי להנות מפסטה ביתית טרייה, פיצה איכותית ובקבוק פינו גריג׳יו. אם אתם מחפשים מסעדה איטלקית באווירה ביתית, לה פמיליה זו המסעדה שלכם.

תודות לעובדת היותה של לה פמיליה מסעדה איטלקית מובילה בארץ אנו מתחייבים להביא עבורכם את חומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר כאשר אצלנו לא תמצאו פסטה מוכנה או בצק קנוי ואפילו לא רוטב עגבניות מוכן מראש. אצלנו במסעדת לה פמיליה אנו מקבלים אך ורק חומרי גלם והופכים אותם למוצר. בין אם מדובר על הפסטות שלנו או על שלל הרטבים שאנו מציעים וכמובן דרך כל המנות האחרות בתפריט העשיר אותו אנו מציעים.

הישיבה במסעדת לה פמיליה הינה חוויה בפני עצמה. לרגע תשכחו מכל צרות היום יום שלכם ותשכחו בכלל שאתן במדינת ישראל או במזרח התיכון ותרגישו לכמה שעות כאילו אתם במסעדה איטלקית קטנה בכפר ציורי באיטליה. בעזרת כוס יין אדום ממבחר היינות הטוסקניים שלנו וסופר טוסקניים שלנו שיעזרו לכם לפתוח את הארוחה עם טעמים של יינות איטלקיים ייחודים וכמובן תודות למגוון המנות הראשונות עימם תוכלו לפתוח את הארוחה.

אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתארח במסעדה האיטלקית המקסימה ביותר באיזור השרון ומבטיחים לכם כי ברגע שתכנסו אליה פעם, תרצו לחזור לבקר מהר מאוד ולנסות מנות אחרות מאלה מטעמתם בביקורים הקודמים שלכם. כל מה שנותר לכם לעשות כעת הוא להתקשר למסעדת לה פמיליה ולהזמין למשפחה שלכם שולחן לאירוע הקרוב אותו תרצו לחגוג ביחד איתנו.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!