Search The Query
Search
אירידולוגיה

האם הקשתית משתנה? חלק 1 – פיגמנטים

לפרוטוקול, למדתי אצל ברנרד ג'נסן והכרתי אותו באופן אישי כמעט 20 שנה. הוא היה החבר והחונך שלי. יש לי כבוד עצום אל נדיבותו הרבה. הוא לימד את כל תלמידיו כל מה שידע. זו גישה שאימצתי כלפי התלמידים שלי במשך 36 השנים האחרונות בהן אני מלמד. אמת אחת בכל נושאי המומחיות היא, שאנו צריכים להישאר עדכניים. ברנרד נתן לנו בסיס מדהים שאפשר לבנות עליו. חלקים מתורתו לא רק שהקדימה את זמנם, אלא הם גם נהיו פופולריים לאחרונה על ידי מחברים ומורים כאילו חומר זה חדש לגמרי (העובדה שהוא לימד כי האוכל שלנו צריך להיות מורכב מצבעי קשת כדי לייעל את הערך התזונתי).

בחזרה להליך אירידיולוגיה – יש כמה דוגמאות מזהירות בהן היה צורך בעדכונים של תורת ג'נסן כדי שההבנה שלנו תתאם גם עם הפיזיולוגיה וגם עם המחקר.

עלינו לוודא שאמונתנו מגובה בעובדות. מחקרים הוכיחו כי פחות מחמישה אחוזים מהילדים לוקים בפיגמנטים, אך ליותר משמונים אחוז מהמבוגרים יש תכונה זו בקשתית העין. זה מרמז שפיגמנט הקשתית מצטבר עם הזמן. (עמוד 205 ספר לימוד אירידולוגיה משולבת). במשך למעלה מ 20 שנה ביקשתי מאנשים הטוענים כי הסירו את פיגמנט, הוכחה מצולמת. התברר שבתמונות שהופקו השתמשו במערכות תאורה שונות, בסוגי מצלמה או בנייר צילום (שמשתנים בהתאם לערכי המותג וה- RGB במעבדות הצילום).

מצד שני, יש לי הוכחות מצולמות באמצעות מחקר עצמי של התפתחות פיגמנטים אצל חלק מלקוחותיי. עם כמה מהם אני נפגש מאז הלידה שלהם.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!