Search The Query
Search
שכפול מפתחות לרכב וולקסווגן

שכפול מפתחות לרכב פולקסוואגן

גם אם אתם לא מבינים זאת כעת, לכל אחד מאתנו כדאי לשכפל את מפתח הרכב שלו לעת הצורך

כשאתם חושבים על שכפול מפתחות, סביר להניח כי שכפול מפתחות לרכב שלכם הוא לא שכפול המפתחות שעולה לראש שלכם. אנחנו רגילים כי שכפול מפתחות היא מלאכה בסיסית ורגילה ביותר – פשוט לוקחים את התבנית של המפתח הישן, מעתיקים אותה במכונה למפתח החדש, ומגלפים אותו בהתאם. ובכן, שכפול מפתחות לרכב הוא תהליך מקצועי יותר, אך חשוב בה במידה ואף יותר. ההוכחה הברורה לכך היא המצבים הנפוצים ביותר בהם אנשים מבינים כי הם היו צריכים לבצע שכפול מפתחות לרכב פולקסוואגן שלהם, אך הם לא עשו זאת בזמן ונתקעו. במצבים אלה, של אובדן המפתח או של מפתח שניזוק ואינו פעיל יותר – קשה הרבה יותר להשתמש ברכב ולפרוץ אותו. לכן יש לשכפל את המפתחות של הרכב בזמן, ונבין בדיוק היכן וכיצד עושים זאת.

אז איך בדיוק משכפלים את המפתח של רכב הפולקסוואגן שלכם? הנה המפתחות המקצועיים החשובים לכך

  • פנו למנעולן רכב – המקום שבו אתם מבצעים שכפול מפתחות לרכב פולקסוואגן הוא אצל איש המקצוע הנקרא מנעולן רכב. מנעולן הרכב הוא איש מקצוע שזו בדיוק התמחותו – כל מה שנוגע למפתחות, לפריצה, לשכפול או למשימות אחרות הקשורות לפתיחת ולנעילת הרכב שלכם. מנעולן הרכב הוא גורם מקצועי רלוונטי עבורכם משתי סיבות עיקריות, כאשר הסיבה הראשונה היא כאמור המקצועיות וההכשרה שלו, והיכולת שלו לבצע את התהליך בצורה מדויקת בלי טעויות יקרות. הסיבה השנייה היא הציוד המקצועי שיש לו – שמתאים הן עבור שכפול המפתח עצמו פיזית, הן עבור קידוד המפתח החדש למערכת האימובילייזר של הרכב, ובעיקר מתאים ספציפית עבור דגם הרכב שלכם.
  • אז איך זה קורה? שכפול מפתחות לרכב פולקסוואגן מתבצע בהתאם לדגשים המקצועיים של שכפול מפתח לרכב – בשלב ראשון משכפלים את המפתח עצמו, כלומר את התבנית של המפתח הישן מעתיקים למפתח החדש בצורה מכאנית נטו. כעת, כשהמפתח מתאים בצורתו לרכב, מה שנשאר לעשות הוא לקודד אותו בכדי שהרכב יכיר אותו ויפתח את הנעילה באמצעות השלט שלו. את זה עושים אך ורק עם מכשור מיוחד ומתאים באופן ספציפי לחברת פולקסוואגן, וחשוב מאוד משום כך לפנות אך ורק לאנשי מקצוע בתחום מנעולנות הרכב, שעובדים עם חברת פולקסוואגן ויודעים לקודד את המפתחות החדשים בהתאם.

בשורה התחתונה, אתם פשוט צריכים לאתר איש מקצוע רלוונטי עבור הרכב שלכם

כפי שניתן להבין, הדגש החשוב ביותר בכל מה שנוגע לשכפול מפתחות לרכב פולקסוואגן הוא מציאה של איש מקצוע רלוונטי עבורכם בתחום מנעולנות הרכב. איש המקצוע הרלוונטי עבורכם צריך להתאים לדגם הרכב שלכם – הוא צריך להיות בעל מכשור מתאים עבור קידוד המפתח החדש לאימובילייזר, ובעל דגמים מתאימים של גלמים למפתח החדש של דגם הרכב שלכם.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!