Search The Query
Search
Image

שכפול מפתחות לרכבים

כיום שכפול מפתחות הוא מצרך נדיר. יותר ויותר אנשים מאבדים את צרור המפתחות שלהם מסיבות שונות משונות. השכפול נותן להם תקווה ועוד עוגן כדי להמשיך בחיי שגרה בלי לדאוג יותר מידי.
שכפול מפתחות לרכבים הוא הפתרון האידיאלי למשפחות צעירות ולצעירים אחרי צבא.
משפחות צעירות עומדות היום בנטל רב. ההורים עובדים וצריכים לנהל משק בית לחוץ ותובעני. השימוש במפתחות נפוץ מאד בקרבתם כיוון שלהם יש את הלו"ז הכי צפוץ והמעבר ממקום למקום מצריך מפתחות מסוגים שונים. מפתח לרכב, מפתח לבית, מפתח לעבודה, מפתח למחסן וכד'. צרור המפתחות הוא דבר חשוב מאד ובתוכו גם צרור המפתחות לרכב. שכפול מפתחות לרכבים נותן פתרון מצוין בדיוק לאותן משפחות הרוצות לשחזר את אותו צרור שחשוב להם כל כך לחיי היום יום. צרור הזה נמצא בשימוש הכי גדול שלו כיוון שהאוטו משמש את המשפחה בבוקר, אחה"צ וגם בערב אם יש לך ילדים גדולים וצריך להחזיר אותם מחוגים או חברים. גם בסופי שבוע השימוש בצרור המפתחות הוא גבוה, כיוון שהמשפחה נוסעת לטיול או ביקור משפחתי.

מגזר נוסף הצריך שכפול מפתחות לרכבים הוא הצעירים. אחרי הצבא החיים הדינמיים שלהם מביא אותם למקומות שונים בזמנים שונים ואיתם גם צרור המפתחות שלהם. הוא איתם בכל מקום. סטודנטים למשל מאבדים כמעט כל הזמן את המפתחות לרכב כיוון שהם כל הזמן בתנועה, אם זה בטרמפים או תחבורה ציבורית או שהם נוסעים בעצמם. היכולת שלהם לנוע ממקום למקום תלויה בצרור המפתחות. לכן במקרה של אבדה, הפתרון האידיאלי גם להם זה שכפול מפתחות לרכבים הנותן להם ביטחון שיש להם גב בכל מה שקשור אצלם בפזרנות. כאן, בניגוד למשפחות צעירות הם נעים לפחות מקומות, אבל התנועה שלהם יותר גדולה במהלך סוף השבוע, עם החברים או עם המשפחה. הרבה פעמים במהלך טיול המפתחות נאבדים במהלך הדרך או ליד נקודת היציאה, לכן הם מדווחים על אבדה. ישנם מקרים מעטים נוספים של גניבה ולכן שכפול מפתחות לרכבים נותן פתרון בזמן אמת.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!