Search The Query
Search
ריהוט גן יוקרתי

ריהוט גן יוקרתי

כיום תחום עיצוב גינות מתייחס אל מספר פרמטרים מרכזיים שמטרתם, בסופו של דבר, לשדרג את איכות החיים של בעלי הבית ולהקנות לביתם מראה יוקרתי ועשיר יותר. בעלי המלאכה העוסקים בתחום ריהוטי הגן ם בדרך כלל אדריכלי או טכנאי נוף ואין ספק כי על ידי המקצועיות והיצירתיות שלהם גם הגינה שלכם יכולה להיראות נעימה, מזמינה ומשדרת יוקרה יותר ממה שדמיינתם.

איך מתכננים עיצוב גינה?

זהו, בחרתם לרהט את הגינה שלכם עכשיו מה עושים? כאשר אנו רוצים לרהט את הגן שלנו אנו צריכים להיפגש עם בעל המקצוע המדובר לריהוט הגן ולהביע לפניו את מה שאתם רוצים שיהיה בגן שלהם. כמובן שכאשר אנו מתכננים את הגינה לכל אחד יש טעם אחר ואווירה שונה בבית ולכן כדאי לחשוב היטב על הדברים שתאמרו לו. כיוון שלכל אדם יש את הצרכים שלו וגובה התקציב שלו – עיצוב הגינה משתנה על פי כך מגינה לגינה ולכן תיאום ציפיות הוא הצעד הראשון החשוב ביותר.

אז איך עיצוב הגינות בא לידי ביטוי?

אדריכלי או טכנאי נוף אלה צריכים להתחשב במספר רב של גורמים בצרכי הלקוח. כמו מה למשל?
– היכן הגינה ממוקמת?
– מהם תנאי מזג האוויר באזור?
– מהו שטח הגינה?
– מיקום התאורה באופן נכון?
– היכן למקם את מערכת ההשקייה?
– מיקום אזורי הישיבה?

ועוד שאלות רבות סביב הנושא הזה. חשוב לציין כי הפרמטרים שצוינו למעלה מחייבים חוץ מן היצירה של גן מרוהט יפה ומתוכנן היטב, כי אם על המתכנן לוודא שכל האלמנטים ומיקומם יוצרים מן הרמוניה שתוכל לספק את בעלי הגינה.

כאמור, אל הליך תכנון הגינה מצטרף גם תהליך של בחירת סגנון העיצוב. כיום ניתן למצוא מגוון של סגנונות עיצוב (אם אינכם בטוחים בנוגע אל כל אחד מהסגנונות הללו וכיצד הם נראים, מומלץ שבסיום קריאת המאמר תבדקו כל אחת מהאפשרויות הללו), כמו למשל: סגנון ים תיכוני, סגנון טוסקני, סגנון כפרי, סגנון עיצובי מודרני – עכשווי, סגנון טרופי, סגנון יפני, סגנון עיצובי אירופאי וכדומה.

ריהוט גן יוקרתי

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!