Search The Query
Search
קיודם אתרים

קידום אתרים – למה בכלל זה חשוב?

אם בעבר קידום אתרים היה בגדר המלצה, היום מדובר בשרשרת של פעולות שכל אדם שבבעלותו אתר אינטרנט חייב לעשות. הסולם של מנועי החיפוש, בראשם עומד גוגל הוא זה שקובע עבורנו את הכללים, ולכן כל מה שצריך לעשות זה לנהוג לפי ההנחיות והכללים האלה. למעשה דרך הקידום שאנחנו או חברה חיצונית יבצעו לאתר שלנו, גוגל יקבע את מיקומו של האתר במנוע החיפוש. ככל שהאתר יהיה במקומות הראשונים של המנוע כך הסיכויים להישאר במשחק גבוהים יותר. המיקום הוא זה שקובע כמה אנשים ייכנסו וישוטטו באתר שלנו. מיקום גובה של האתר, יעלה את כמות הכניסות וכך גם יגדיל את מעגל הלקוחות של העסק הפרטי שלכם.

מדוע הקידום בגוגל הוא קידום רלוונטי?

למעשה, הקידום במנוע החיפוש מספר אחת בעולם -גוגל, מספק צורך למגוון עצום של אנשים ולכן החשיבות בקידום האתר בגוגל עצמו, היא כה גבוהה. קידום אתרים בגוגל מאפשר למקד את החיפוש בצורה הטובה והנכונה ביותר עבור הגולש הביתי על ידי הקלדה של מילות חיפוש בעלות ערך עליון. אם בפייסבוק ניתן לבצע פילוח לפי מאפיינים כמו מין, גיל, תחומי עניין או גיל, בגוגל יודעים בדיוק מה אנחנו מחפשים באופן מדויק ואחיד. בכדי שקידום האתרים יתבצע בצורה אפקטיבית, איכותית ויעילה יש חשיבות גבוהה למחקרים שנבצע לפני הקידום. חשוב לבחור את מילות המפתח הספציפיות אשר מתאימות לעסק שלנו ובאמצועתן לקדם את העסק.

יש מספר שיטות לקדם את האתר שלכם.

  1. קידום ממומן- פרט להיותו מנוע חיפוש, גוגל הוא גם סוג של חברת פרסום המבצעת פעולות שיווקיות. גוגל מאפשר לאנשים לקדם את האתר שלהם על ידי תקציב ממומן. כל בעל אתר יכול ׳לנצל׳ את גוגל באמצעות תשלום חודשי שנקבע מראש בתמורה להצגה של האתר במקומות הראשונים בגוגל (בצד של העמוד, במקום של הפרסומות). שיטת הקידום הממומן מאפשרת לחשוף את האתר באופן מיידי מבלי לעשות יותר מדי. הבעיה בשיטה זו היא הזמניות שלה. בנוסף, עלות הפרסום נקבעת על פי הקליקים שהגולשים לוחצים. סביר להניח ששילמתם עבור גולשים שלא באמת הרווחתם עליהם משהו.
  2. קידום אורגני – קידום זה אינו מתבצע באמצעות תשלום לגוגל. קידום אורגני אפשר לבצע לבד או לשלם לחברות פרטיות שיספקו לכם את הקידום בתור שירות חיצוני. בשונה מהקידום הממומן הקידום האורגני בנוי ממספר מרכיבים אותם גוגל לוקחת בחשבון כאשר היא קובעת איזה אתר יופיע במקום הראשון.

לסיכום, שני הסוגים לקידום אתרים יכולים לסייע לכם בהגדלת מעגל הלקוחות שלכם והחשיפה לעסק. חשוב לבצע את הקידום באופן שוטף ורציף. שילוב בין השניים הוא אופציה מצוינת להגיע למקומות הראשונים בגוגל.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!