Search The Query
Search
קבלן שיפוצים מומלץ

קבלן שיפוצים מומלץ

אנשים רבים מחפשים אחר קבלן מפתח שיסייע להם בבניית ביתם או בתהליך השיפוץ. כך או כך מדובר בפרוייקט מאתגר ולכן אנו זקוקים לקבלן שיפוצים מומלץ, מקצועי ואמין.

כדאי לבחון את נושא הכימיה בבחירת קבלן שיפוצים מומלץ . העובדה שקיימת תקשורת, הבנה ודו שיח ביניכם לבין הקבלן תסייע לתהליך לעבור בשלום, תעלה את הסיכויים שתהיו מרוצים ותמנע חיכוכים ומריבות, מה שפעמים רבות אכן קורה בין קבלנים ללקוחות ומוביל לתלונות ותביעות שנגררים ונמשכים שנים רבות. בחינת המלצות על ידי חברים, בדיקת פרוייקטים גמורים שבוצעו על ידי אותו קבלן בו אתם מתעניינים, תסייע לעבודה להתבצע כמו שצריך, שלב אחר שלב.

אז מה הופך קבלן שיפוצים לקבלן שיפוצים מומלץ?

  1. נוכחות – קבלן שנמצא בפרוייקט ומלווה את כל שלביו לאורך כל הדרך מראה על מקצועיות, על נכונות ועל שליטה מלאה בכל מה שנעשה סביב הפרוייקט.
  2. קבלנים משניים, בעלי מקצוע ופועלים – על הקבלן להכיר אנשי מקצוע, פועלים וקבלני משנה עליהם הוא סומך, אנשים שילוו ויקחו חלק בפרוייקט ביחד איתו. קבלן שבוחר את האנשים שלו בפינצטה ומקפיד על כל פרט – קטן וגדול מוכיח מקצועיות לאורך כל הדרך ומראה שאפשר לסמוך עליו.
  3. הצעת מחיר מסודרת – הצעת המחיר היא אבן היסוד של כל תהליך בנייה או שיפוץ. על ההצעה להיות מאורגנת, מסודרת, מחולקת לפי שלבים ומגובה בקובץ אקסל. חשוב שניתן יהיה לעדכן כמויות ומחירים לאורך כל תהליך הבנייה או השיפוץ ושהתהליך יתבצע בצורה שקופה אל מול הלקוח.

כאשר יש שיתוף פעולה מלא מתחילת הדרך בין הקבלן לבין הלקוח הדברים נראים ומתבצעים על הצד המקצועי והטוב ביותר. חשוב לזכור שתוך כדי תהליך הפרוייקט יש שינויים, הלקוח משנה את דעתו לגבי שימוש בחומרי גלם, חלוקת החלל, גימורים ועוד. לכן, חשוב שיהיה דו שיח מעולה ושהלקוח ירגיש בנוח לפנות לקבלן השיפוצים בכל מחשבה או שינוי לגבי הפרוייקט. בחרו בקבלן גמיש ונגיש שיזרום עם השינויים שלכם. בחרו בעל מקצוע שיהיה נוכח בבניין לאורך כל התהליך בלי תירוצים, מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו שיהיה הפה, האוזניים והעיניים שלכם.

 

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!