Search The Query
Search
  • Home
  • עיריית ירושלים – היסטוריה בפני עצמה

עיריית ירושלים – היסטוריה בפני עצמה

עיריית ירושלים היא הגוף המרכזי אשר אחראי לניהולה ותפקודה השוטף של עיר הבירה. הגוף עבר שינויים מבנייה וארגוניים רבים אך היום הוא נחשב לאחד מהגופים החשובים במדינת ישראל שכן הוא מבסס את מעמדה של עיר הבירה אשר נמצאת במחלוקת תמידית כבר שנים בין הצדדים השונים החיים בעיר. בין הנושאים בהם העירייה עוסקת כוללים כמובן את נושא החינוך, התרבות והספורט, ניקיון, תברואה, שירותי רווחה, תשתיות ועוד. לעירייה יש אגפים בנושאים רבים ושונים. כל אגף אחראי על תחום ספציפי ועל התפקוד השוטף של האנשים המוצבים בשירותיו של אותו התחום.

 

אתר האינטרנט של עיריית ירושלים

 

בדף הבית של האתר תוכלו להיחשף למגוון הפעילויות המתרחשות בעיר בימים אלה. בנוסף תוכלו להתעדכן במבזקים שונים, הסדרי תנועה חדשים בעיר, לקבל פרטים על מירוץ המרתון המתרחש בעיר בעוד מספר ימים ואף להירשם אליו. עיריית ירושלים רואה חשיבות גדולה במעורבותם של התושבים בעיר ועל כן מאפשרת להביע דעה דרך האתר בעל נושא. בנוסף, באתר תוכלו תחת קטגוריית ״תושבים״ לקרוא על מידע רלוונטי אליכם בנושאים שונים הכוללים:

 

  • בריאות הציבור – ניתן לבדוק את הנקודות בעיר בהן ממוקמים שירותי טיפת חלב, קופות החולים השונות, שעות של בתי מרקחת תורנים, מידע על בתי החולים, חיסונים, מרכזים לגמלאים ועוד.
  • תרבות וספורט – האתר של עיריית ירושלים מאפשר לכם כתושבים  להיחשף למגוון של אירועים תרבותיים המתקיימים בעיר מדי שנה הכוללים פסטיבלים, אירועי מוזיקה, תחרויות ספורט, ספריות עירוניות הממוקמות בעיר, מוזיאונים, בתי קולנוע, סדנאות, גלריות, מופעי תיאטרון ועוד.
  • חינוך – בקטגוריה זו תוכלו לקבל מידע על בתי הספר וגני הילדים השונים הפזורים בעיר, לרשום את ילדכם לגן עירוני, לבצע רישום מאוחר, להוריד טפסים רלוונטי, לקבל מידע על תכניות  העשרה ועוד.

 

תחת קטגוריית ה״תושבים״ תוכלו לקבל מידע על משרות המוצעות בעיר, לשלם את חשבון הארנונה החודשי ולהתעדכן במידע חיוני נוסף. בנוסף, האתר מאפשר לקבל מידע על הפארקים השונים בעיר, לאתר רחובות, רשימת חניונים ועוד.

 

לסיכום, עיריית ירושלים היא גוף מרכזי במדינת ישראל הפועל במטרה למשוך תושבים וסטודנטים חדשים ללמוד בעיר. העירייה מספקת לתושביה מגוון רחב של פעילויות ודואגת לרווחתם של התושבים ולחיים נעימים ונוחים בעיר.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!