Search The Query
Search
Image

ספסל נמוך – או בשמו השני:ספסל זולה

אם עדיין לא שמעתם על ספסלים נמוכים או מה שנקרא ספסלי זולה, הטקסט הבא נכתב במיוחד בשבילכם. מכירים את זה שאתם מוזמנים לחתונה או לאירוע קייצי ואת אזורי הישיבה מאפיינים אווירה כייפית כזו של שנטי אותה יוצרים עם ספסלי עץ נמוכים, כריות לבנות – בשביל האווירה, אוהלים לבנים וכמובן אלכוהול ונשנושים של התחלה. הרי ישר מתחשק לשבת במקום כזה, להתפנק עם איזה משקה נחמד ולהתחיל את האירוע באווירה כזו טובה לצד האנשים שאנחנו הכי אוהבים.

אזדמיינו את אותו סלון זולה המצוייד בספסלים נמוכים עשויים עץ מלא אצלכם בבית. את הספסלים תוכלו למקם במרפסת, על דק, בגינה, בתוך פרגולה, על הגג ואפילו באזור פתוח בתוך הבית וליצור לעצמכם סלון מדליק וכייפי. אז מה היתרונות של ספסל נמוך או פינת זולה שכזו?

קודם כל האווירה.

כמו שכבר אמרנו ובטח הצלחנו גם להעביר לכם, ספסלים נמוכים יוצרים אוויר של שנטי ושל רוגע, שלווה משהו שמאוד חסר לנו בימים לחוצים כאלה של עבודה וטירוף. פשוט מקום שכייף להירגע בו. כל מה שצריך זה לתפוס איזה אחהצ שקטים ונעימים בחוץ, להצטייד עם המאכל והמשקה האהובים עלינו, ספר טוב או מוזיקה והנה לכם שעת רגיעה מושלמת.

שנית כל, הנוחות

בשונה מספסלי מתכת למשל, שאינם נוחים לישיבה ממושכת, ספסלי זולה מצוידים בכריות כך שבכייף אפשר להתפנק עליהם ואפילו ליצור ספסל זוגי נמוך עליו אפשר לשכב .

לא פחות חשוב המחיר

ספסלי זולה או ספסלים נמוכים נחשבים לספסלים שהכי קל לבנות אותם ממש בעצמנו. יש המון מדריכים וסרטונים באינטרנט אשר מסבירים איך אפשר לבנות ספסלים נמוכים תוך כמה שעות בודדות. אם אתם לא בקטע של עשה זאת בעצמך, ניתן לרכוש ספסל נמוך במחיר ממש זול באינטרנט או אפילו ספסלי יד שנייה במחירי מציאה.

אז למה אתם מחכים? צרו לעצמכם סלון זולה מפנק אצלכם בבית ותראו איך החיים שלכם משתדרגים פלאים. לכו על כריות צבעוניות כאלה שאפשר לכבס בקלות רבה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!