Search The Query
Search
קו ביוב

סימני האזהרה של חסימת קו ביוב עיקרי

קו הביוב שלכם הוא אחד החלקים החיוניים ביותר באינסטלציה הביתית שלכם – ואם הוא ייפגע או ייסתם, זה עלול לעורר בעיות לא רצויות בנכס שלכם. צינורות פגומים עלולים לעלות הרבה במחירי תיקון או החלפה. ככל שתגלו מוקדם יותר שבירה או סתימת בקו הביוב, סביר להניח שתוכלו לתקן זאת ללא טרחה או עלות רבה. הנזק נוטה להחמיר עם הזמן.

היזהרו מסימני אזהרה אלה כי קו הביוב שלכם עשוי להיות חסום:

ניקוז איטי של כיורים ואמבטיה

כאשר יש לכם בעיה בקו ביוב,  הכיורים, שירותים ואפילו האמבטיה עשויים להתנקז לאט או כלל לא. מספר גופים עשויים להיות מושפעים מבעיה זו. לדוגמה, אם אתם מפעילים את מכונת הכביסה והאסלה או כיור חדר הכביסה עולה על גדותיה, זה סימן מובהק לסתימה אי שם בצינורות הניקוז – אחרי הכל, המים צריכים ללכת לאנשהו.

בנוסף, אם אתם שומעים צלילי גרגור כשאתם שוטפים זה יכול להיות סימן לחסימה במערכת הניקוז. למעשה, רעשים אלה עשויים להוות אינדיקציה לכך ששורשי העץ אשמים בחסימה שלכם; מערכות שורשים הן אחד האשמים הגדולים ביותר בסוגיית קוי הביוב. אז אם יש לכם עץ גדול ליד קו הביוב שלכם, שורשיו עשויים להיות הבעיה. זה נכון במיוחד אם יש לכם ביוב ישן עשוי חימר או בטון מכיוון ששורשים יכולים לפלס את דרכם בתוך הצינור דרך מפרקי הצינור. שורשים זעירים מוצאים את דרכם פנימה בחיפוש אחר לחות. ברגע שהם בפנים הם יגדלו, ויפעלו כמו רשת ויאגרו נייר טואלט ופסולת עד שתיווצר סתימה.

צורך תמידי בניקוי האסלה

אם נראה שאתם חווים יותר סתימות שרותים ממה שהייתם חווים פעם, זה סימן לכך שבעיית הסתימות האמיתית עשויה להיות רחוקה יותר במורד הזרם במערכת הניקוז שלכם. כך גם בכיור המטבח שלכם. האם זה סתום או פועל לאט יותר מפעם? העובדה היא שאם יש לכם יותר מצנרת איטית אחת בבית, זה האינדיקטור הטוב ביותר לכך שמקור הבעיה הוא ביוב סתום.

קבלו עזרה

לא ניתן לטפל בסתימת ביוב בבוכנה או בחומרים כימיים ללא מרשם. כדי לנקות את קו הביוב של השורשים והפסולת, יש צורך בניקוי מקצועי עם חומר כבד ומכונת רוטו-רוטר או ביובית . למכונות ניקוי ניקוז וביוב חשמליות אלה יש כבל פלדה חזק וקשיח עם להב בקצהו. הכבל מסתובב בזמן שהוא עובר דרך צינור הביוב כך שהוא חותך חסימות. הוא אפילו יגלח שורשים ממש עד לקירות הצינור כדי להחזיר את הזרימה המלאה בצינור הביוב שלכם. אם מכונת הרוטו-רוטר לא יכולה לעבור את הצינור, טכנאי השירות שלכם יכול לבקש בדיקת מצלמת וידאו של צינור הביוב כדי לבדוק היכן נמצאת הסתימה והגורם לה. לאחר מכן עין מיומנת תוכל להמליץ על אפשרויות תיקון לבעל הבית.

אז אם אתם מחפשים ביובית במרכז צרו איתנו קשר

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!