Search The Query
Search
גדר איסכורית

כמה עולה בניית גדר איסכורית?

מגוון רחב של פרמטרים משפיעים על המחיר הסופי של שימוש באיסכורית לצורך בניית גדר. במאמר הבא נסביר את זה ונבין כיצד נערכים להוצאה כספית משתלמת

פח מסוג איסכורית משמש לבניית גדר כי הוא עובר גלוון, עמיד בפני קורוזיה ושחיקה, נוח לעבודה וכמובן חזק. עם זאת, את המחירים של בניית גדר מן הסוג הזה צריך לבדוק בהתייחס לפרמטרים השונים. התוצאה בפועל היא שאין מחיר אחיד שתקף לגבי כל סוגי הגדרות אלא רק פרמטרים אובייקטיביים. מצד שני, לקוחות שמכירים את הפרמטרים שמשפיעים על המחיר דווקא יכולים ליהנות מיתרונות שונים.

הדבר החשוב הוא להתאים את אופי הבניה לסוג השימוש בגדר. כאן אין משמעות לשאלה מה מחיר הבניה למ"ר, כי המטרה היא להיעזר בגדר לצרכי אבטחה וביטחון. בנוסף, איסכורית נחשבת פתרון טכנולוגי מעולה לקירוי ולכן ייתכן שיהיה משתלם יותר לשלב את בניית הגדר עם בניית גג.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולה בניית גדר איסכורית:

א. מפרט טכני – המפרט של גדר איסכורית כולל התייחסות לנתונים כמו עובי הפח, גובה הפח, אורך הפח ומשקל פח בודד. בנוסף, בחלק מהמקרים בודקים האם מדובר בפח רגיל או במתכת מגולוונת. ככל שהמפרט הטכני של האיסכורית יהיה חזק ואמין יותר, כך צפוי המחיר של הפרויקט לגדול.

ב. גודל הפרויקט – אנשי מקצוע נוטים לגבות מחיר למ"ר וכך להעריך את ההשקעה הנדרשת בפרויקט. כמו כן, יש אנשי מקצוע שקובעים מחיר מסוים לעבודה קטנה ומחיר אחר לעבודה גדולה. מבחינת הלקוחות, כדאי לבדוק האם המחיר הוא למינימום עבודה ומה תהיה העלות הסופית.

ג. דרישות מיוחדות – ניתן להזמין פחי איסכורית בצבעים שונים ולתאם התקנה שלהם בנפרד. אפשרות אחרת היא לדרוש פירוק של הגדר לאחר התקנה שלה באתרי בניה, כמו למשל בסיום פרויקטים של יזמות נדל"ן או תמ"א 38. על כל פנים, מדובר בדרישות מיוחדות שלא מתומחרות בעלות הרגילה.

טווח מחירים

טווח המחירים המשוער לבניה נכונה של גדר איסכורית מתחיל ב-250 ש"ח ויכול להגיע עד 600 ש"ח למטר. מלבד האמור לעיל, צריך להביא בחשבון את הניסיון של המתקין ואת רמת המקצועיות שלו. בהחלט ייתכן שמתקין מקצועי יגבה מחיר יקר יותר בהשוואה לחברה שאין לה את הניסיון הנדרש בפרויקטים מן הסוג הזה, לכן חשוב לבחון שלל פרמטרים ולא רק את העלות המצטברת.

לסיכום, השאלה כמה עולה בניית גדר איסכורית רלוונטית לאנשים רבים אך אין דרך לענות עליה בצורה חד משמעית. מנגד, בהחלט אפשר להשתמש בפרמטרים שבהם מקובל להיעזר על מנת לקבוע את טווח המחירים המשוער. פרמטרים אלו תקפים לגבי כל סוגי הפרויקטים והם משותפים גם לבניית גדר בחצר של בית, בבניינים משותפים, באתרי בניה, סביב בניינים ועוד.

 גדר איסכורית

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!