Search The Query
Search
Image
  • Home
  • התפתחות השידור החי בערוץ 2

התפתחות השידור החי בערוץ 2

בעבר, כשהיינו מדברים על שידור חי בערוץ 2, היינו מיד חושבים על שידור בטלוויזיה.

כמובן שזה הדבר הראשון שעולה לנו בראש וגם הדבר הכי אינטואיטיבי.

אם בעבר הרחוק כאשר היינו רואים טלוויזיה, היינו לרוב רואים תכנים שהיו מוקלטים מראש, היום אין זה הדבר. הטכנולוגיה התפתחה בשנים האחרונות, עד כדי כך שבערוץ 2 השידור החי מועבר אלינו לפעמים לייב מהשטח, בין אם זה חדשות שמועברות לנו על ידי כתב אשר משדר ומסקר לנו אירוע מהשטח ובין אם אלה תוכניות טלוויזיה כגון טוק שואו או תכניות ריאליטי כגון האח הגדול המועברות לנו בלייב בערוץ 2 בשידור חי.

ערוץ 2 – שידור חי באינטרנט

בשנים האחרונות החל להתפתח מאוד, בעיקר לאור התפתחות האינטרנט בפס רחב והגדלת המהירות והאיכות של האינטרנט, תחום השידור החי באינטרנט. כיום ניתן לקבל מכל מקום בארץ או בעולם את השידור החי בערוץ 2 באמצעות רשת האינטרנט. כל שעלינו לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של ערוץ 2 ומשם הדרך לשידור החי של ערוץ 2 קצרה מאוד.

ישראלים רבים אשר שוהים בחוץ לארץ, ומנצלים את העובדה כי הם במרחק מספר קליקים בעכבר מערוץ 2 בשידור חי ונוהגים להתעדכן רבות בחדשות אשר מועברות בשידור ישיר או בתכניות כגון ארץ נהדרת ואחרות אשר ניתן לצפות בהן בקלות דרך האינטרנט.

כמו כן, ניתן להצטרף לשידורי הספורט שמועברים בערוץ, כגון משחקי ליגת העל בכדורגל ושלבי ההכרעה בליגת האלופות.

אפליקציה בשידור חי

כיום, כאשר כל התכנים כל כך זמינים לנו באינטרנט, הם גם בקלות יכולים להגיע אל הסמארט פון או לטאבלט שלנו, כל שעלינו לעשות הוא להוריד את האפליקציה ערוץ 2, שידור חי ואז נוכל בקלות לצפות בכל תוכן אשר משודר בערוץ 2 לייב מהסמארט פון או מהטאבלט שלנו.

ניתן לצפות דרך האפליקציה בכל תוכן, החל מחדשות בשידור ישיר, דרך התוכניות השונות שהערוץ מציע ואפילו צפייה חוזרת של סדרות או תוכניות שכבר שודרו בטלוויזיה.

בנוסף, נוכל לקבל דרך האפליקציה התראות וחדשות על נושאים שונים אשר מעניינים אותנו לפי סינון אישי אותו נבחר וכמובן על פי אותו סינון אישי לראות את התכנים שמעניינים אותנו יותר.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!