Search The Query
Search
מצלמות אבטחה

המעלות של מצלמות אבטחה לבתים פרטיים

בעלי בתים פרטיים בכל רחבי הארץ זקוקים למצלמות אבטחה על מנת לשפר את איכות החיים ואת תחושת הביטחון. בנוסף, למצלמות יש יתרון משמעותי בטווח הארוך כי הן מעלות את ערך הנכס והופכות אותו לאטרקטיבי בהשוואה לבתים אחרים בשכונה

מצלמות אבטחה הן נכון להיום בין האמצעים הטכנולוגיים המבוקשים ביותר בעולם. המצלמות מסוגלות לתעד את המתרחש ברזולוציה גבוהה ומסביב לשעון. העלות המשתלמת של המצלמות והעובדה שהן מתאימות גם לצרכים של לקוחות פרטיים הופכת אותן לחלק בלתי נפרד מהציוד הביתי. בנוסף, אפשר להצביע על מספר מעלות בולטות של המצלמות:

א. שיפור תחושת הביטחון – הייעוד המקורי של המצלמות הוא כמובן תיעוד של המתרחש לצורך שיפור תחושת הביטחון האישי. תחושת הביטחון משתפרת כי המצלמות מצד אחד מייצרות הרתעה, ומצד שני מאפשרות למצות את הדין עם עבריינים או פורצים. אפשר לשלב את המצלמות בחלל הפנים של הבית, בחצר, בחנייה, בכניסה ובכל מקום אחר.

ב. עלות אטרקטיבית – בעלי בתים פרטיים לא צריכים לחרוג ממסגרת התקציב על מנת להתקין את המצלמות. הם יכולים לעשות זאת בהשקעה כספית קטנה בלבד וליהנות מדגמי מצלמות ברמה הגבוהה ביותר. הסיבה למחירים האטרקטיביים קשורה להיצע הגדול של המצלמות, ולכך שהן מותקנות על ידי אנשי מקצוע מנוסים. הדבר החשוב הוא להשוות בין דגמי המצלמות לפי מחיר המחירון, זמן האספקה, תקופת האחריות וכמובן המוניטין של היצרן.

ג. ערך הנכס – בענף הנדל"ן הנוכחי כל תוספת לבית שווה הרבה מאוד כסף עבור הבעלים. הדוגמא הכי טובה לכך היא מצלמות אבטחה, שמעלות את ערך הנכס בעשרות אחוזים. הן הופכות אותו לייחודי בהשוואה לבתים אחרים בשכונה ומתאימות גם לשוכרי דירות. בנוסף, אין צורך בשיפוץ מאסיבי כדי להתקין את המצלמות ואפשר לשלב אותן בתשתית החשמל של בתים ישנים.

איך בוחרים מצלמות מתאימות?

בעלי בתים שרוצים לנצל את היתרונות והמעלות של מצלמות אבטחה צריכים לדעת כיצד לבחור אותן. ראשית, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהשוות בין המפרט הטכני של הדגמים הקיימים. אפשר להיכנס לאתרי האינטרנט שעוסקים בתחום, לקרוא מידע של לקוחות קודמים ולאסוף המלצות אובייקטיביות.

שנית, המצלמות צריכות להתאים לאופי הבית מבחינת גודל ומידות. רצוי לתת עדיפות למצלמות איכותיות שמכסות שטח גדול ככל האפשר, גם אם המשמעות היא הוצאה ראשונית מעט גבוהה יותר מהמתוכנן. המצלמות נדרשות גם לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ולהיות אמינות.

אפשר לשלב רכישת והתקנת מצלמות מול אותם אנשי מקצוע. במקרים כאלה יש לבדוק מה כוללת ההתקנה והאם קיימת תקופת אחריות על המצלמה. רוב המצלמות לא דורשות תחזוקה מיוחדת והן מותאמות גם לצילום בתנאי לילה. עם זאת, קיימים הבדלים מסוימים בין מצלמות לבית, לחדרי שינה ולסלון לבין מצלמות לחצר או לגינה.

מצלמות אבטחה

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!