Search The Query
Search
Image

האם מומלץ להעביר דירה בעזרת מנוף?

ישנם לא מעט מקרים בהם תהליכי הובלה צריכים לעשות שימוש במנוף

תהליכי הובלה הם תהליכים שכיחים ביותר, שסביר להניח שכל אחד ואחד מכם זקוק להם בנקודה כזו או אחרת בחייכם. הדבר רלוונטי כמובן למעברי דירה – בין אם מדובר ביציאה מבית ההורים לדירת סטודנטים ושותפים, בין אם מדובר במעבר כזוג צעיר לדירה משלכם, ובין אם מדובר במעברים כמשפחה של ממש. בכל מעבר שכזה יש צורך בהובלה מקצועית, עם מובילים מיומנים ומנוסים שמוודאים שכל פרט וחפץ בדירה שלכם עובר בצורה הבטוחה ביותר והיעילה ביותר לדירה החדשה שלכם – ובמאמר זה נתמקד במצבים הלא מועטים בהם יש צורך במנוף עבור ביצוע ההובלה בצורה נכונה ומקצועית.

האם מומלץ להעביר דירה בעזרת מנוף? מתי זה נחוץ ומה היתרונות והחסרונות בכך?

  • מתי נחוצה הובלת מנוף? בהתאם לכל מקום ואזור בארץ בו אתם עוברים דירה, השכיחות של הובלות מנוף יכולה להיות גבוהה במיוחד. ככל שמדובר באזורים בעלי בניינים ללא מעלית, עם חדרי מדרגות צרים או עם מעליות מיושנות וקטנות – כך השכיחות של הובלות מנוף תהיה גבוהה ורלוונטית יותר. כך, לדוגמה, בהובלות בקריות ובאזור הצפון ככלל מדובר בהובלות שכיחות ביותר – כאשר המנוף משמש אותנו עבור הורדה יעילה של חפצים גדולים וכבדים כמו רהיטים או אפילו פסנתר, מבלי שנצטרך לפרק ובצורה בטוחה ביותר גם כאשר חדר המדרגות או המעלית קטנים יחסית.
  • מהם היתרונות בהובלה זו? כאשר מדובר בהובלות בקריות או באזורים אחרים בהם שכיחים חדרי מדרגות צרים וישנם בניינים ישנים וגבוהים רבים ללא מעלית או עם מעלית קטנה, ישנם יתרונות מהותיים להובלות מנוף. הובלות אלה הן בטוחות יותר, יעילות יותר ומהירות יותר מהאלטרנטיבה להן, והן מבטיחות כי גם החפצים הגדולים והמסורבלים ביותר יעברו בצורה יעילה ובטוחה, גם מקומות גבוהות וגם בתנאים לא פשוטים כאמור. עם זאת, כמובן שלא מדובר בהובלות שמתאימות בכל מצב.
  • מהם החסרונות בהובלה זו? הובלת מנוף לא מתאימה תמיד, וישנם מקרים בהם יהיה עדיף פשוט לפרק ולהרכיב רהיטים גדולים, או לבצע הובלה זהירה של חפץ אחד או שניים גם בתנאים מסובכים. הסיבה לכך היא שהמנוף מייקר את ההובלה בכ-10-20% ממחירה הבסיסי, ואם מדובר בחפצים ספורים שעבורם יש צורך במנוף, הרי שלא כדאי לספוג את ההתייקרות הזאת. מעבר לסיבה הכלכלית, שגם היא לא תמיד רלוונטית, אין סיבה ריאלית שלא לבחור באופציה האיכותית הזאת.

אם נחוצה לכם הובלת מנוף, חשוב לוודא שהיא מתבצעת בצורה המקצועית ביותר

בין אם מדובר בהובלות בקריות, באזור תל אביב, באזור ירושלים או בכל אזור אחר – אתם צריכים לוודא שאתם פונים לחברת הובלות מהשורה הראשונה. כך אתם מבטיחים שההובלה תתבצע בצורה מדויקת עם הפתרונות המתאימים ביותר לצרכים שלכם, כמו לדוגמה מנוף כאשר הדבר נחוץ.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!