Search The Query
Search
Image
  • Home
  • בריאות
  • דיור מוגן בשרון – בשביל חלקנו מדובר בהתחלה חדשה

דיור מוגן בשרון – בשביל חלקנו מדובר בהתחלה חדשה

הגיע היום בו הגענו לגיל השלישי ואנו רוצים לברר על דיור מוגן בשרון על מנת שנוכל להעתיק את מגורנו או לחלופין, אנו מחפשים להורינו מקום בטוח וטוב יותר לבלות את החיים של אחרי היציאה לפנסיה. חברת סיעוד או דיור מוגן  הוא פתרון אולטימטיבי עבור קשישים רבים ולמעשה מדובר בסוג של התחלה חדשה, למרות כי אותם קשישים נמצאים בגיל הבוגר.

לעיתים החיפוש אחרי דיור מוגן בשרון הוא אינטנסיבי וכולל הרבה ריצות ותיזוזים בין בתי דיור מוגן שונים, אך בטווח הארוך זוהי החלטה חשובה עבורכם או עבור הוריכם ולכן חשוב שתקחו את אותה החלטה בכובד ראש אחרי שהשקעתם בה הרבה מחשבה, וכן, גם אחרי שסיירתם בלא מעט בתי דיור מוגן בשרון. הבחירה חייבת להתבצע בהתאם לצרכים של אותו קשיש, על פי מצבו הרפואי והדברים שאליהם הוא מתחבר.

אז לפי מה נבחר דיור מוגן בשרון?

ראשית כאשר הגענו לסייר במתחם, חשוב לבדוק מספר דברים כאשר הדבר הראשון אותו נרצה לבדוק הוא אם המקום פועל ברשיון, הדבר חשוב מאוד היות שכך אנו יכולים לדעת כי המקום אכן עומד בכל התקנים של דיור מוגן.

דבר נוסף שעלינו לבדוק הוא אם אנחנו או האם הורינו אוהבים ואף מתחברים לאווירה שהמקום משרה, שכן מדובר במעבר קבוע ולכן גורם זה הוא חיוני לתחושה הכללית במקום.

לעיתים המקום יכול להיות ברמה גבוהה מאוד, הן מבחינת המתקנים שהמקום מציע והן מבחינת הצוות אך האווירה לא נעימה להורים שלנו. היות וזהו מקום שאנחנו או הורינו הולכים לבלות בו לא מעט, עלינו לוודא כי הוא באמת עומד בדרישות של מקום שאנחנו נהנה לשהות בו.

הפעילויות שהמקום מציע חשובות גם הן, שכן רבים מבתי דיור מוגן בשרון  מציעים פעילויות לדיירים שלהם ועל כן חשוב לוודא שיש פעילויות במהלך היום, כמו משחקי ברידג׳, שיעורי התעמלות, שיעורי ריקוד והרצאות. הפעילויות הן אלה שמגוונות, מחברות בין הקשישים ומעשירות את היום שלהם ולכן חשוב לבחור במקום בו יש שגרת יום מהנה ומגוונת.

עלינו כמובן גם לבדוק את המזון, הן בהיבט של תפריט עשיר והן בהיבט של תפריט בריא ומאוזן. בגיל השלישי התזונה היא חשובה מהן כמוה שכן מצטברים חוסרים בויטמינים ומינרלים. חוסרים אלה חושפים את הגוף למחלות ולכן, חשוב לוודא כי התפריט נבנה על ידי תזונאי והוא אכן מתאים ליקרים לנו.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!