Search The Query
Search
  • Home
  • בחירה נבונה של צמיגים לטרקטורון

בחירה נבונה של צמיגים לטרקטורון

טרקטורון הוא כלי שטח פתוח מגניב, ייחודי, צבעוני ובעל עוצמות חזקות בנסיעה ממושכת בשטח. בעבר השתמשו בטרקטורון לשימושים חקלאיים או שימושי בנייה. היום רוב האנשים המחזיקים בביתם טרקטורון אוהבים טיולי שטח, נהנים משטחיה של ארץ ישראל ומנצלים את היתרונות שבכלי השטח, במטרה לעבור טוואים קשים. קיימים בשוק מגוון רחב של צמיגים לטרקטורונים המתאימים לסוגים שונים של טרקטורונים: טרקטורוני שטח, טרקטורונים ספורטיביים, טרקטורונים קטנים למתחילים או כאלה למקצוענים. בשנים האחרונות השימושים בכלי הטרקטורון הולכים ומתרחבים מה שגורם ליצרני הצמיגים לייצר מגוון רחב של דגמים.

 

צמיגים לטרקטורונים תכונות ומאפיינים

הנושא של צמיגים לטרקטורון הוא יחסית מורכב, זאת משום שיש חשיבות גבוהה בהתאמה של מידת הצמיג להנחיות היצרן של טרקטורון ספציפי, ובנוסף יש להתאים את הצמיגים לרצון של הלקוח ולשיטת הנהיגה שלו. למעשה כל צמיג של כל כלי רכב הוא סוג של פשרה. כל יצרן קובע לעצמו מראש את התכונות המאפיינות את הצמיג, אותן הוא בוחן  ובוחר בקפידה. הרעיון הוא למצוא את האיזון בין התכונות השונות במטרה שלא תהייה השפעה חדה על תכונה חשובה מסוימת. מכיוון וטרקטורונים הם רכב שטח פתוח הצמיגים שלהם מיוצרים, מותאמים ומתוכננים על מנת שהכלי יוכל למקסם את הביצועים בתנאי שטח קשים של חול, בוץ ואבנים, בשונה בהרבה מנסיעה רגילה על הכביש. צמיג שטח בנוי בצורה של קוביות אשר מאפשרת תנועה רציפה של הגלגל ושל הטרקטורון בתנאי שטח קשים. המבנה של הצמיג מאפשר לנהג להתמודד עם אבנים, חול, בוץ ואפילו מים. התרכובת של צמיגים המיוצרים לטרקטורונים תהייה עשויה מחומרים קשיחים במיוחד במטרה למנוע נזק לצמיגים כתוצאה מאובייקטים חדים.

 

החשיבות בבחירה נכונה של צמיגים לטרקטורונים

נהיגת שטח בכלי רכב פתוח היא לא התחביב הכי בטיחותי. על מנת למזער את הסיכון חשוב לבחור את הציוד המוקפד, הבטיחותי, האיכותי והמתאים ביותר לרכיבה מסוג זה. צמיגים איכותיים מאפשרים לנהג ליהנות מביצועים מעולים אך יחד עם זאת שומרים על הבטיחות המרבית. צמיגים לטרקטורונים ניתן לרכוש במחירים אטרקטיביים וליהנות ממגוון של מבצעים המאפשרים לכם ליהנות מתחביב הנהיגה הפתוחה בשטח.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!