Search The Query
Search
חלונות הרמה

תכנון פרויקט החלפת חלונות לבית שלכם

אם החלטתם שהגיע הזמן להחליף את החלונות בבית שלכם, כנראה שיש לכם המון שאלות. יתכן שאתם תוהים לגבי כל סוגי החלונות החלופיים השונים שקיימים בחוץ – איזה חומר הוא העמיד ביותר, איזה סגנון יציע הכי הרבה יתרונות, ואולי הכי חשוב, מי יתקין את החלונות החדשים שלכם. למרבה המזל, קל לתכנן את פרויקט החלפת החלונות שלך כשיש לצדכם קבלן חלונות מנוסה.

כשאתם משתפים פעולה עם מרווין, אתם יכולים להיות בראש שקט מפני שאתם בידיים טובות. לא רק שתהיה לכם גישה לכמה מהחלונות עם הביצועים הטובים ביותר בשוק, אלא תוכלו גם להיות בטוחים בכך שהחלונות החדשים שלכם יותקנו בצורה מושלמת ובהתאם לתקני הביצוע המעולים של מרווין. במהלך הייעוץ החינמי שלכם, עובד ה-מרווין שלכם ישב איתכם ויעבור על כל האפשרויות העומדות לרשותכם, כגון:

  • סגנון חלון – בחרו מתוך המבחר: חלונות הרמה, קיפ, הזזה, מפרץ, קשת ועוד כדי שהחלונות שלכם ייראו ויתפקדו בדיוק כמו שאתם רוצים.
  • אפשרויות דקורטיביות – בחרו בגימורים שונים עבור החלל הפנימי והחיצוני של חלונותיכם כך שהם יתאימו בצורה מושלמת לאסתטיקה של הבית שלכם.
  • חבילות זכוכית Low-E – החלונות של מרווין מגיעים עם מערכות זיגוג בעלות ביצועים גבוהים הניתנות להתאמה לאקלים של אזורכם כדי להבטיח שהחלונות החדשים שלכם יספקו לכם את היעילות האנרגטית הטובה ביותר.

והכי טוב, החלונות של מרווין מגיעים עם אחריות לכל החיים המכסה את החלון כולו, עד החלק הקטן ביותר. לכן, כשאתם משתפים פעולה עם מרווין עבור הפרויקט שלכם, אתם יכולים להיות עם שקט נפשי מוחלט שההשקעה שלכם שווה את זה. מוכנים להתחיל?

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!