Search The Query
Search
שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים

טעויות נפוצות בקידום אתרים

רבים מאיתנו קראו איזה מאמר קצר באינטרנט על קידום אתרים במנועי חיפוש ועכשיו הם בטוחים שהם מקצועני קידום אתרים ומנסים לקדם את האתר שלהם בעצמם או אפילו להציע שירותי קידום אתרים לאחרים. אמנם ישנם רבים שלמדו את התחום בעצמם אך קריאת מאמר אחד באינטרנט אינה הופכת הופכת אף אחד למומחה לשירותי קידום אתרים. אתם צריכים להבין שמאמר אחד שהיה נכון למקרה מסוים או בתקופה מסוימת או אינו דווקא הדרך הנכונה לקידום האתר במקרה שלכם, יתכן גם שהשיטות שהיו טובות בזמן כתיבת המאמר, לא רק שלא  יעזרו, אלא אף יגרמו נזק. להלן מספר טעויות שלעתים נעשות בתחום קידום האתרים:

הגדרת המטרה השיווקית – כמובן שהגדרת המטרה השיווקית היא אינה טעות, הטעות היא שאנשים לא מקצועיים המתיימרים לתת שירותי קידום אתרים פשוט מדלגים על מטרה זו. לא ניתן לבנות אסטרטגיה נכונה לשירותי קידום אתרים מבלי להגדיר את המטרה השיווקית של התוכנית. זוהי עבודה משותפת של מקדם האתרים ביחד עם הלקוח, לאפיין את המטרה השיווקית ולמצוא את מילות החיפוש הרלוונטיות שבהן יש להתמקד. יש כאן גם טעות של הלקוחות בהרבה מקרים שהם בוחרים לבד את מילות החיפוש שלהם מבלי להבין בתחום קידום האתרים והם בעצם בוחרים במילות חיפוש שאינו ממש רלוונטיות.

פיצוץ של מילת מפתח – הרבה פעמים דוחפים בכוח מילת מפתח או ביטוי מסוים בצורה מוגזמת הן מבחינת הכמות וגרוע יותר מבחינת התוכן. לעתים מקריבים את כל התוכן על מנת לדחוף בכוח מילה מסוימת, המשפטים חוזרים על עצמם בצורה זו או אחרת (שהיא תמיד מיותרת) רק בשביל להכניס שוב ושוב את אותה מילת המפתח. אני ממליץ להתחיל מכתיבת המאמר באופן כללי לגבי הנושא הרלוונטי ורק לבסוף להוסיף את מילת המפתח.

לינקים מפוקפקים – זה ידוע שבשביל לקדם את האתר שלכם אתם צריכים לינקים מאתרים אחרים אשר יפנו אליכם, זה נכון ברמת העיקרון אך אין זה אומר שכל אתר יעשה לכם טוב. לינקים מאתרים איכותיים וידועים יכולים לעשות לכם טוב, למשל עם אתר החדשות של CNN מפנה לבלוג שלכם זה בוודאי יעזור לעם אך אם אתרים מפוקפקים בעלי דירוג נמוך בגוגל מפנים אליכם זה אף עלול לגרום לכם יותר נזק.

אם אתם מקימים אתר אינטרנט בשביל העסק שלכם בוודאי שחשוב לכם שהוא יצליח וימשוך אליו תנועה של גולשים. אין לכם שום סיכוי לדריסת רגל באינטרנט ללא שירותי קידום אתרים. נכון ששירותי קידום אתרים עולים קצת כסף, אך בסופו של דבר זוהי השקעה משתלמת. בסופו של דבר זה יביא לכם עוד לקוחות ועוד מכירות. כמו תמיד אל תבחרו אך ורק על פי הצעת המחיר, מדובר בהצלחת העסק שלכם ומגיע לכם קידום אתרים מקצועי.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!