Search The Query
Search
  • Home
  • רמזור – לצחוק בלי הפסקה

רמזור – לצחוק בלי הפסקה

רמזור היא סדרה קומית בעלת ארבע עונות אשר שודרה בערוץ 2 במשך מספר שנים. הסדרה נכתבה ע״י רן שריג (שחקן מחוברים) ואדיר מילר, קומיקאי ישראלי אשר גם משתתף בתור אחד השחקנים הראשיים בסדרה. הסדרה מתעדת את חייהם של חבורת גברים בעל מאפייני אישיות שונים: אמיר (אמיר מילר) אשר נחשב לאור הצהוב ברמזור זאת משום שהוא בשלב ביניים בחייו ונמצא בהתחלה של קשר רציני, חפר (נירו לוי) מגלם את האור הירוק ברמזור, יוצא עם כל בחורה אפשרית ומנהל מערכות יחסים פתוחות ואיצקו (ליאור כלפון) שמדומה לאור האדום ברמזור זאת משום שהוא נשוי ללילך (יעל שרוני) ואבא לילדה בשם דניאל (יובל וין). במהלך העונות השונות מתחלפים התפקידים בין השחקנים: אמיר מתחתן ומצפה לתינוק, חפר מוצא לעצמו בת זוג קבועה ואיצקו מתגרש ונפקד מאשתו לילך. הסדרה היא אחת מהסדרות הנצפות בישראל בשנים שבין 2008 ל- 2014 ובשנת 2010 זכתה הסדרה בפרס האקדמיה לטלוויזיה בתור הסדרה הקומית הטובה ביותר. כל פרק עומד בפני עצמו ומציג אירוע חדש בחייהם של כל אחד משלושת הדמויות.  בסופו של דבר הסיפורים מתחברים  אחד לשני בשיחות המתנהלות בין שלושתם.

 

הצלחות בעולם

היותה של הסדרה משעשעת ומשקפת מציאות מחיי היומיום של שלושה גברים טיפוסיים פתחה את גבולותיה בשערי הגלובוס והיא הסדרה הישראלית הראשונה שזכתה בפרס האמי בקטגוריה הקומדיה הטובה ביותר. בנוסף יוצרי הסדרה מכרו את הזכויות לרשת פוקס האמריקאית שם כינו את הסדרה Traffic Lighs והיא עברה מעט שינויים ע״י התסריטאי בוב פישר. עקב רייטינג נמוך במיוחד ירדה הסדרה מהמסך אחרי מספר פרקים. בנוסף הסדרה נמכרה לערוץ CTC הרוסי- ערוץ בידור מצליח ושם היא רצה במשך שבע עונות ונחשבה למצליחה במיוחד.

 

הסדרה למעשה עוסקת בחיי הזוגיות של השלושה ומנתחת איך הסטאטוס המשפחתי של כל אחד מהם משפיע על חייו  ועל מערכות היחסים שנוצרות ביניהם באופן אחר זה מזה. לאחר ארבע עונות משגשגות, החליטו כותבי הסדרה להפסיק לכתוב ולהשאיר את הטעם הטוב שהיא נתנה לכולנו. 

https://www.youtube.com/watch?v=qac8d4mg7zw

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!