Search The Query
Search
Image
  • Home
  • קידום אתרים בגוגל בחינם – זה לא מסובך, ואפילו אפשרי

קידום אתרים בגוגל בחינם – זה לא מסובך, ואפילו אפשרי

אם גם לכם מישהו פעם אמר: ״קידום אתרים זה עבודה של מקצוענים״, ״תוך חודש אחד אתה בדף הראשון״, ״קידום בגוגל זה פרסום נכון״ ועוד כל מיני המצאות שחברות שקוראות לעצמן ׳מקדמות אתרים׳ המציאו לעצמן, אז התשובה היא אף אחד מהמשפטים האלה לא נכון. אולי קידום אתרים בגוגל דורש מאיתנו להיות מקצוענים, יסודיים ומעמיקים, אבל לא מדובר בעבודה למומחים בלבד וגם לא צריך להיות פרופסור בשביל זה. בכמה שלבים בסיסיים ושדרוג של האתר העסקי שלכם, גם אתם תוכלו לקדם את האתר שלכם בגוגל-בחינם!

אז איך בעצם עושים את זה?

גוגל עובדת על פי שיטה מסוימת. היא לא גובה כסף בכדי לקדם את האתר שלכם למקום הראשון בדף שלה. ממש לא. ההפך הוא הנכון. כל אחד יכול לקדם את האתר שלו בעצמו בגוגל בחינם. קידום אתרים בגוגל בחינם מצריך השקעה, מחשבה, זמן, התמדה ולימוד לאורך כל הדרך.

  • בדיוק כמו שחברות הקידום עושות את זה גם אתם יכולים. יש כלי שנקרא: Google Adwords, המאפשר לנתח ולבדוק כמה חיפושים חודשיים יש לכל מונח שמוטמע באתרים השונים. ההמלצה של גוגל היא להעדיף מונחים עם רמות חיפוש נמוכות אך איכותיות יותר.
  • תוכן איכותי, מקורי ולא מועתק. מומלץ לשלב תכנים מקוריים שיעניינו את הגולשים שלכם כמו סרטונים, הדרכות, טיפים ורעיונות נוספים אשר יכולים להיות חלק ממילות המפתח אך יחד עם זאת למשוך אנשים. בנוסף, מומלץ לכתוב את התוכן על פי מקורות מידע מדויקים ולא להמציא מידע שאינו נכון. טיפ חשוב הוא לא להעמיס במילות המפתח אלא לשזור אותם בחוכמה בתוך התכנים ברלוונטיות מקסימאלית.
  • חווית משתמש – אתר מסורבל, לא גמיש ומיושן הוא לא אתר שאנשים ירצו להעביר בו את הזמן. לעומת זאת, אתר קל לתפעול עם חווית משתמש גבוהה יגרום ללקוחות שלכם להישאר באתר זמן רב, לגלוש בין הדפים מה שלאו דווקא יקדם את האתר שלכם בגוגל אבל בהחלט ימשוך קהל וייצור חשיפה וזו בעצם המטרה שלנו.

דגשים נוספים בקידום אתרים בגוגל יכלול כמובן פרופיל קישורים במטרה ליצור סדר ברמת חשיבות הדפים באתר, כותרות מסודרות, החלפת קישורים בין אתרים, הטמעת תוכן באתרי מאמרים, אתרי תוכן ומעורבות של רשתות חברתיות. כל אלה ועוד הם חלק בלתי נפרד מהקידום שלכם.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!