Search The Query
Search
Image
  • Home
  • פרויקטים בתל אביב- עיר שלא מפסיקה להיבנות

פרויקטים בתל אביב- עיר שלא מפסיקה להיבנות

בשנים האחרונות ישנן תוכניות למספר רב של פרויקטים בתל אביב שעתידים לשדרג את העיר בכל האספקטים, החל מתחום המגורים, דרך תחום המסחר ועד לתחום התחבורה. לאחרונה החלו במרכז תל אביב להתניע את אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שנעשו בתל אביב אי פעם אם לא הגדול ביותר שבהם והוא תחילת חפירות הרכבת הקלה בתל אביב.

הרכבת הקלה עתידה לתת פתרון לפקקי הכניסה והיציאה מתל אביב בכל יום בשעות הבוקר והערב ולפתור את הפקקים מכיוון צפון ומזרח על ידי חיבור של פתח תקווה ורמת גן למרכז תל אביב בקו הראשון של הרכבת הקלה וחיבורה של בת ים מדרום.

חלק מתוואי השטח של הקו יעבור מתחת לקרקע בעיקר באזורים עמוסים בהם לא ניתן לסלול את המסילה על הקרקע כאשר בעיקר מדובר על היזורים הצפופים בתל אביב כאשר התחנה התת קרקעית הראשונה אותה התחילו לחפור היא תחנת אלנבי, כאשר בקרוב יתחילו העבודות על תחנה קרקעית נוספת, והיא תחנת קרליבך.

בהמשך עתידים לחפור גם קווים נוספים אשר יחברו למרכז תל אביב ערים נוספות כגון הרצליה ורמת השרון מצפון וראשון לציון ובאר יעקב מדרום.

פרויקט נוסף אשר נמצא על סף סיום בימים אלו הוא פרויקט שרונה כאשר מבחינת פרויקטים בתל אביב הוא נחשב לאחד הגדולים בסוגו כאשר הוא כולל שטח עצום של מסחר ושלושה בנייני מגורים.

שטח המסחר כבר נפתח לפני חודשים רבים והוא נחשב לאחד המתחמים הנעימים לבלות בהם כאשר הוא מציע מדשאות רחבות, מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות יוקרתיות וחנויות בשביל להצטייד בבגדים או מכשירי חשמל חדשים.

אחד מהסמלים היותר בולטים של פרויקט שרונה הוא השוק שנפתח בסמוך למגדלי המגורים כאשר מדובר בשוק מקורה אשר יכלול מספר רב של חנויות בוטיק לרכישת ירקות, פירות, פיצוחים, גבינות, פסטות טריות, בשרים וכדומה.

אחת החנויות היותר מסקרנות שפתחה את שעריה לקהל הישראלי לראשונה בישראל במתחם שוק שרונה היא מעדניית הפושון היוקרתית מפאריס שם ניתן לרכוש מזון יוקרתי, החל ממקרונים ואקלרים צרפתיים טיפוסיים ועד פואה גרה הלא הוא הכבד אווז המפורסם של רשת המעדניות.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!