Search The Query
Search
עוקבים באינסטגרם 2014

עוקבים באינסטגרם 2014

האינסטגרם הינה אחת התוכנות הפופולריות ביותר כיום לשיתום תמונות וסרטונים אך איפשהו לפני כשנתיים היא הפכה איזו מהפכה קטנה, מאפליקציה לשיתוף תמונות היא הפכה לאחת מפלטפורמות הפרסום הגדולות בעולם. היתרון המשמעותי של פלטפורמת הפרסום הזו היא שהיא חינמית ואינה מצריכה הוצאות פרסום גדולות מצד החברות והאישים אשר משתמשים בה פרט לאדם אשר מתחזק את אותו חשבון האינסטגרם. אם בעבר היינו נוהגים לומר שכיום אין עסק או אין דמות מפורסמת שלא מתהדרת בעמוד פייסבוק מפואר, ומי שלא נמצא בפייסבוק, לא קיים, אפשר לומר בפה מלא את אותו הדבר לגבי האינסטגרם. משיטוט קל באפליקציה ניתן למצוא בה מפורסמים רבים החל מספורטאים כמו רפאל נדאל, כריסאינו רולנדו וסרינה ויליאמס, דרך דוגמניות כמו ג'יזל, שחקני קולנוע, שחקני סדרות טלוויזיה עוד, כאשר השינוי הגדול הוא שאנו רואים גם הרבה מאוד חברות בעלות חשבון אינסטגרם כמו קוקה קולה, פפסי ומקדונלדס מתחום המזון, ליווייס ובילה בונג מתחום האופנה, חברות תעופה רבות, מסעדות מכל רחבי העולם ועוד חברות רבות.

החשיפה

החשיפה באינסטגרם כיום היא עצומה והיא בערך שוות ערך לחשיפה בפייסבוק, עבור החברות המסחריות זהו מכרה זהב, היות והן מבינות כי יש להם פלטפורמה פרסומית זולה מאוד כאשר רוב קהל היעד שלהם נמצא שם, דבר שיכול להכניס להם טראפיק גדול מאוד של עוקבים לחשבון בעזרת ניהול נכון של העלאת תכנית מעניינים, מבצעים ותחרויות ועוד.

החשבונות על מספר העוקבים הרב ביותר

את המקום החמישי קטפה הזמרת הצעירה אריאנה גראנדה עם סך של קצת יותר משמונה מליון עוקבים כאשר היא לא רחוקה מהמקום הרביעי בו נמצאת הזמרת ביונסה עם כמעט תשעה מליון עוקבים באינסטגרם. המקום השלישי גם הוא נשאר בתעשיית המוזיקה ומי שעומדת בו בגאון היא כוכבת הפופ מברבדוס, ריהאנה עם קצת יותר מעשרה מליון עוקבים. במקום השנים מלכת השואו ביז הבלתי מעורערת הלא היא קים קרדאשיאן עם סך עוקבים של שנים-עשר מליון. את המקום הראשון לחיפוש עוקבים באינסטגרם 2014 לוקח הזמר ג'סטין ביבר עם סך עוקבים של שנים-עשר מליון וחצי עוקבים!

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!