Search The Query
Search
Image
  • Home
  • סרטים ישראלים תמיד היו ותמיד יהיו חלק ממי שאנחנו

סרטים ישראלים תמיד היו ותמיד יהיו חלק ממי שאנחנו

אין מה לעשות, סרטים ישראלים ישנים או חדשים, תמיד היו ותמיד יהיו חלק ממי שאנחנו. סרטים ישראלים ישנים מסמלים את המהות של ארץ ישראל הישנה, מזכירים לנו את הכוכבים הגדולים שחלקם הלכו לעולמם בכבוד. שחקנים כמו אריק איינשטיין, יהורם גאון, יפתח קציר הם רק חלק מהשמות של הסרטים הישראלים של פעם בעד שחקנים כמו אלון אבוטבול, משה איבגי, ליאור אשכנזי, מזכירים לנו יותר סרטים שצולמו בשנים האחרונות.

עדיין הקולנוע הישראלי חי ובועט ובכל שנה יוצרים, תסריטאים ובמאים ישראליים מנסים לפסל את דרכם לתחרויות הפרסים ברחבי העולם ובחלק מהמקרים גם מצליחים בכך. אתרי התוכן השונים מעלים לאוויר מגוון רחב של המלצות על סרטים ישראלים חדשים וחלקם גם מאפשרים לנו לצפות במגוון סרטים ישראלים ישנים וחדשים בצפייה ישירה. בין הסרטים המקוריים הישראלים בהם ניתן לצפות דרך האינטרנט הם כמובן איך אם לא אסקימו לימון, המאהב, אפטר שוק, שושנה חלוץ מרכזי, מתחת לאף, מבצע סבתא, בשר תותחים, האושפיזין, חוכמת הבייגלה, גדוד עלייה, 8 בעקבות אחד וזה רק על קצה המזלג. בנוסף, לאלו מאיתנו שמכורים יכולים ליהנות מיום הקולנוע הישראלי אשר פוקד אותנו פעם בשנה באזור החודשים ספטמבר- אוקטובר ומאפשר לנו ליהנות מרכישת כרטיסים לסרטים ישראלים איכותיים במחיר מצחיק שנע בין 10-20 שקלים. לפני שיום הקולנוע מתקרב, ניתן להיחשף למגוון של המלצות וכתבות בעיתונות וברשת האינטרנט, המציעות לנו וממליצות על סרטים ישראלים שהכי כדאי לצפות בהם, ואף מפנות אותנו לביקורות על סרטים אלו. צפייה בסרטים ישראלים תמיד נחשבה לחוויה אדירה המאפשרת לנו לחוש זיקה לארץ ישראל ולהתחבר ליצירה ולאמנות הישראלית

אפליקציה לסרטים ישראלים?

כחלק מהתפתחות האפליקציות בשנים האחרונות, החלו לחדור לשוק גם אפליקציות שמטרתם לאפשר לגולשים שלהן צפייה בסרטים ובסדרות ישראליות בצור הנוחה, פשוטה וקלה. אפליקציה חדשה הנקראית isra2media, מאפשרת לקהל הישראלי לצפות בסרטים, סדרות, מוזיקה איכותית בצפייה ישירה ונוחה. אולי בהמשך מפתחי האפליקציות יבינו את הפוטנציאל הטמון בצפייה של סרטים ישראלי בשעות הפנאי ויפתחו אפליקציה על הרעיון של אפליקציית הפופקורן טיים העולמית.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!