Search The Query
Search
Image
  • Home
  • ספסל עץ לגינה מחיר

ספסל עץ לגינה מחיר

הגינה היא המקום לשקט ולשלווה עבור רבים מאיתנו. זה המקום להיות בו אחרי יום ארוך, מתיש ועמוס בעבודה, זה היום להירגע בו אחרי שהשכבנו את הילדים לישון עם ספר טוב וזה המקום גם לארח את האנשים שהכי הכי קרובים אלינו. לכן, רובנו בוחרים להשקיע את מיטב כספנו בעיצוב הגינה, עיצוב של פינת ישיבה ייחודית בכדי שנוכל להרגיש נעים ונוח באותה סביבה. ספסל עץ לגינה הינו דרך נפלאה להשיג את אותו עיצוב ייחודי ומפנק בחצר הביתית שלנו. השוק רווי בספסלי גינה מכל הסוגים, כך שאנו יכולים להתאים את הבחירה של הספסל, בדיוק לפי הצורך שלנו מבלי להתפשר. המחיר של ספסל הגינה מושפע מגורמים ומאפיינים רבים ביניהם גודל הספסל, סוג הספסל, איכות העץ ממנו עשוי הספסל, רמת הגימור, ארץ הייצור ועוד. את התקציב לרכישת הספסל כדאי לקבוע בהתאם לצורך שלכם מהספסל. בין אם זה לישיבה ממושכת, עבודה, אכילה  או הנאה, כדאי לחשוב על הצורך שלכם מהספסל ורק אז להתאים אותו לביתכם.

אז איזה סוגים של ספסלי גינה קיימים?

  • ספסל פיקניק – ספסל מסוג זה הוא פתרון מושלם לבית שיש בו ילדים. משני צידי השולחן יש ספסלים ארוכים שמאפשרים ישיבה מהנה של הילדים והמבוגרים לצדם. ספסל פיקניק חוסך במקום ומספק עבורנו פתרון ישיבה נוסף בחצר שהיא יחסית צפופה או מוגבלת. בנוסף, ניתן למקם את ספסל הפיקניק לצד הבריכה המשפחתית שלנו ולהנות מברביקיו באווירה של חברותה.
  • ספסל זולה – ספסלי זולה עשויים עץ הם ספסלים נמוכים מאוד עליהם ניתן לשבת באווירה של שנטי. את אותם ספסלים אנו רואים בקבלות פנים באירועים כמו חתונות או בר מצוות ולכן הם מתאימים לאירוח וליצירה של פינה ישיבה נהדרת. ניתן להוסיף לספסלי הזולה כריות ישיבה במגוון של צבעים וכך גם לקבל פינה מעוצבת וססגונית במיוחד.
  • ספסל לנוי – ספסלים מעוצבים הם בדרך אותם אתם ספסלי עץ אותם הכינו באהבה גדולה אומנים או נגרים. אלו ספסלים שבדרך כלל מתאימים לעיצוב ופחות לישיבה ממושכת. כמובן שניתן גם לשבת עליהם, אך לא תמיד העץ מהם אותם ספסלי נוי עשויים, נוח לישיבה מסוג זה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!