Search The Query
Search
ספסלים לבית ספר

ספסלים לבית ספר

אולי לא הייתם בבית ספר זמן רב אך גם בבית הספר שלכם היו ספסלים. היכן הם היו בדיוק? מה היתרונות בבחירת ספסלים לבית הספר? תמשיכו לקרוא ותגלו את הכל.

איפה צריך ספסלים לבית ספר?

ספסלים לבית ספר אפשר לראות בעיקר בחדרי אוכל במידה ויש, או באולמות כינוסים. גם באולם כינוסים הספסלים לרוב יהיו נדירים כי יש בהם במה, אך אם מדובר באולם גדול או במועדון סגל הסיכוי שיש בהם ספסלים עולה משמעותית. מדוע דווקא ספסלים? גם בגלל שהם זולים יותר, גם בגלל שהם חוסכים במקום ויכולים לשבת בהם יותר ילדים או עובדים, וגם בגלל שהם קלים יותר לשינוע. כאשר בוחרים ספסלים לבית הספר אפשר להזיז אותם על ידי שני אנשים בלבד וזאת במקום אנשים רבים שיסחבו כיסאות באופן יחידני מה שייקח זמן רב.

ספסלים זולים אך נוחים

יש הרבה אנשים שיחשבו שבגלל שבוחרים בספסלים הם לא יהיו נוחים. זה ממש לא כך ולמעשה אפשר לבחור ספסלים נוחים מאוד כאשר יש גם ספסלים עם משענות. אמנם חלק מהיתרונות של הספסלים ירדו לטמיון כאשר בוחרים אותם עם משענת, כמו למשל היכולת להציב אותם זה על זה כדי לחסוך במקום או היכולת לתפוס מקום ישיבה בדילוג קל מעליהם, אך בסופו של דבר הנוחות והעיצוב משתפרים. בחירה של ספסלים לבית הספר עם משענות יכולה להיות בחירה טובה וזה כבר תלוי מה השימוש העתידי בהם.

חשיבות רבה לעמידות

לא משנה אלו ספסלים ירכשו לבית הספר, הם חייבים להיות עמידים. בסופו של דבר בית הספר הוא גוף שפועל עם תקציב ממשרד החינוך והוא צריך לחסוך בעלויות כמה שיותר. מי שאחראי על הלוגיסטיקה בבית הספר חייב להבין כי קנייה של ספסלים איכותיים בפעם הראשונה תחסוך לו החלפה שלהם בהמשך וכך גם תחסוך כסף רב. כמו כן כאשר קונים ספסלים איכותיים ועמידים לא צריך לתחזק אותם והצבע מהם לא יירד במהירות כמו מספסלים אחרים שאיכותם ירודה. כך זמן התעסקות רב נחסך להנהלת בית הספר בהתעסקות עמם בהשקעה כספית מעט יותר גבוהה.  

ספסלים לבית ספר

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!