Search The Query
Search
לבחור נעלי ילדים

נעלי ילדים מותגים

לנעלי ילדים מותגים רבים שחלק ניכר מהמותגים המובילים בעולם נמכרים גם בישראל. איך אפשר להשיג את כל המותגים האלו והאם המותג שווה את המחיר? כיצד נדע איזה מותג טוב ואיזה לא? כשמדובר בנעליים של הילדים שלנו, אנו רוצים לספק להם את הטוב ביותר.

נעליים ממותגים: האם זה כדאי?

אחת השאלות הגדולות ביותר של העשורים האחרונים ואולי יש לומר גם חצי המאה האחרונה, היא האם המותגים שווים את הכסף. אנשים לא רוצים לקנות מוצר , הם רוצים לקנות מותג. עם המותג הזה הם יכולים להזדהות ולהמשיך לקנות את כל הבגדים שלהם מאותו מותג, ויש כאלו שאף אומרים כי זו התמכרות שקטה. עם זאת, למרות כל מה שנאמר עד כה, בסופו של דבר מותג יכול להיות איכותי יותר עם סטנדרט מוכר לכל הלקוחות ועם עיצובים מרהיבים, ולכן לא כדאי לפסול זאת על הסף. החיסרון של המותג הוא כמובן המחיר שלרוב יהיה גבוה יותר.

איך לבחור נעלי ילדים מותגים?

  • הדבר החשוב ביותר שצריך להפנים הוא שיש ומתגים רבים בכל מיני תחומים ואם אתם רוצים לבחור נעלי ילדים טובות, תחילה נסו להבין מהם המותגים המובילים בתחום זה. למשל, נעלי כדורסל יכולות להיות טובות יותר ממותג מסוים אך בתור נעלי ריצה יכול להיות שיהיו המלצות אחרות שיהיו טובות יותר לגבי מותג אחר. לכן חשוב מאוד להבין מה המותג הכי טוב עבור מה שהילד שלכם צריך ולאחר מכן להמשיך לשאר השיקולים, כמו תקציב.
  • עוד דבר שחשוב לזכור הוא שהמותג יכול לעלות הרבה פחות אם תבחרו נעלי עודפים. יש חנויות עודפים גם לחנויות נעליים ובהם המחיר יכול להיות הרבה יותר נמוך ואפילו חצי מהמחיר. כמובן שהמבחר יהיה פחות גדול ואתם צריכים גם הרבה מזל, אך זה ישתלם בסופו של דבר מבחינת המחיר.
  • למרות שמדובר על מותג מוביל, לנעלי ילדים מותגים רבים שנמדדים גם בהעדפה האישית שלכם. כמובן שמוטב לנעול את הנעל ולהבין מה נוח ולא להתייחס רק להמלצות, וכמובן לבחור את העיצוב המועדף עליכם, אך קראו באינטרנט האם הנעליים עמידות לטווח הארוך.

לבחור נעלי ילדים

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!