Search The Query
Search
Image
  • Home
  • ממוקד, יעיל ומהיר – Google Maps

ממוקד, יעיל ומהיר – Google Maps

אין ספק כי בשנים האחרונות חברת גוגל יצאה במספר חידושים מפתיעים, אשר מיקמו אותה בראש הטבלה הטכנולוגית בעולם. Google Maps הוא שירות אותו גוגל מפעילה כבר מספר שנים ומאפשר לנו לחפש כתובות של מקומות שונים תוך הצגה שלהם במפה רלוונטית. ה- API של Google Maps מסייע לנו להציג נתונים המוצגים על ידי מפה של גוגל עצמה המותאמת באופן אישי אל המחפש. גוגל מאפשרת באמצעות פלטפורמת המיפוי להציג תמונות של הרחוב, תמונות לוויין בצורה מדויקת המאפשרת לכל אחד להגיע למקום בקלות וביעילות. הטכנולוגיה אשר פותחה על ידי גוגל העולמית בעצמה, גם מאפשרת לנו לתכנן מסלול נסיעה, לנתח את התנועה דרך רשת האינטרנט ולקבל נתונים גיאוגרפיים שונים. מדובר במערכת סופר מדויקת, המשולבת עם מיפוי פעיל אותו מעדכנים על בסיס יומי קבוע. לפני מספר חודשים, שדרגה גוגל את אפליקציית Google Maps בשתי הפלטפורמות המרכזיות בשוק הסמארטפונים והטאבלטים – ios ואנדוראיד, הוסיפה מגוון רחב של תכונות מתקדמות שחלקן מאפשרות לשמור את המפות בטלפון הנייד שלכם. Google Maps מאפשרת לנו למיין מסעדות, חנויות, פאבים או מלונות לפי שעות פתיחה שלהם או לפי קטגוריות אחרות כמו מחיר או דירוג נרחב של גולשים. אין ספק כי מדובר במהפכה בתחום המפות אשר תורמת לעסקים רבים לקדם את עצמם בגוגל דרך השימוש באפליקציה.

מה עוד אפשר לעשות עם האפליקציה Google Maps?

  • אם אתם משתמשים באופן קבוע בתחבורה ציבורית, תוכלו לבחור זמני יציאה או הגעה, לבדוק את המועד המאוחר או המוקדם ביותר בו תרצו לבצע את הנסיעה ולהתעדכן במסלול.
  • אפליקציה המופעלת באותו החשבון אך במכשירים שונים, מאפשרת סנכרון מלא ביניהן.
  • בזמן שאתם מנווטים את נסיעתכם ברכב תוך שימוש באפליקציה Google Maps, תוכלו לבדוק באיזה נתיב עליכם לנסוע בכדי שלא תפספסו את הפנייה או היציאה הקרובות. (לא פעיל עדיין בישראל).

גוגל לא מפסיקה להתאים את עצמה לשינויים ולצרכים של קהלי היעד שלה, ומקפידה על תוצאות חיפוש ממוקדות ומדויקות לפי מיקום רלוונטי של הגולש. במידה ואתם מעוניינים לקבל תוכן ממוקד הכולל גם טלפונים, מחירים או קישורים, תוכלו לשלב את השימוש באפליקציית Google Maps עם גוגל Places.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!