Search The Query
Search
  • Home
  • מאקו – כל מה שמעניין אתכם

מאקו – כל מה שמעניין אתכם

מאקו הוא אתר אינטרנטי פופולארי בישראל בחסותה הבלעדי של קשת ושל ערוץ 2. האתר מעלה בכל הזדמנות תכניות אונליין במקביל לשידורים המתקיימים בערוץ הטלוויזיה. בנוסף האתר מציג את לוח השידורים השבועי של הערוץ ומעדכן דרך כתבות וסרטונים על תכניות הריאליטי המשודרות באותה התקופה בערוץ, מאפשר הצצות לאחורי הקלעים, הימור על המשתתפים שעולים לשלבים הבאים, מציג מה חושבים השופטים ועוד. האתר מחשיב את עצמו לאתר בידור ותרבות אשר מסקר מגוון רחב של נושאים הכוללים משפחה, מפורסמים, חדשות, מוזיקה, היריון, לימודים, קריירה הורוסקופ ועוד.

בעיקרו מאקו הוא אתר חדשות אך הם מציע בנוסף חשיפה אדירה לתוכן בכל הנושאים ומכל הסוגים.

 

מאקו אוכל

מאקו אוכל מאפשר לגולשים באתר להעלות מתכונים אישיים שלהם ולחשוף אותם לציבור הקוראים הרחב. בקטגורית מאקו אוכל תוכלו למצוא כמות עצומה של מתכוני מרק רבים הכוללים מרק ירקות, קטניות, מרק קובה, מרקים קרים ועוד. בנוסף מאקו אוכל מציגה שלל מתכונים לעוגות שוקולד, עוגות ומתכונים לפסח ולשאר חגי ישראל, קינוחים, בצקים ועוד. פרט למתכונים ניתן להיחשף להמלצות, ביקורות של מסעדות, כתבות מעניינות, דרכים לפנק את יקירכם, רעיונות מיוחדים ,טיפים הרלוונטיים לאוכל ועוד. האתר מציע אפשרות ללחוץ על חלון הנקרא ״ הכי חדשים״ שם תוכלו לקרוא ולהתרשם מהמתכונים החדשים שהועלו למאקו אוכל בזמן האחרון וחלון של ״הכי מומלצים״ או ״הכי פופולארים״ שם תמצאו מתכונים אשר קיבלו חשיפה גבוהה, תגובות חיוביות, לייקים וכדומה. לאתר מאקו אוכל יש אפילו אפליקציה נוחה המעודדת שימוש בסלולאר ובטאבלט האישיים שלכם.

 

מאקו אוכל סוגת

 

מאקו אוכל מציעה לגולשים שלה קישור לאתר הרשמי של חברת סוגת. דרך האתר תוכלו לאמץ לעצמכם מתכונים של סלטים, מרקים, מתכוני בריאות, תבשילים, ממולאים ולהיעזר בכך שרוב המתכונים פשוטים וקלים להכנה ומעניקים לכם ליהנות מארוחה משביעה עם ערכים תזונתיים גבוהים. האתר גם מציע בנוסף קריאה של מאמרים המסבירים על ערכם התזונתי של קטניות ופחמימות שונות אותם סוגת מספקת לרשות השיווק השונות.

https://www.youtube.com/watch?v=0xJ_Cdoavks

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!