Search The Query
Search
סוכן נדלן

לא כל סוכן נדל"ן יעשה את העבודה

יש מספר סיבות מדוע מוכרים צריכים להשתמש בסוכן נדל"ן גם בעת מכירת בתיהם או רכוש מסחרי

מכירת נדל"ן למגורים או רכוש מסחרי לוקח זמן, הכרת מגמות בשכונה, ידע טכני וכישורי משא ומתן. אז אם מורידים את עמלת הסוכן (5% ממחיר המכירה בממוצע), זה פיתוי אדיר! נסו להתנגד.

ניסיון מצטבר שנצבר משנים של עבודה.

המשימות העיקריות של הסוכן הן לעזור לקבוע את המחיר הנכון ואז להכניס את הקונים לדלת, לסוכני נדל"ן מקצועיים יש גישה למידע המעודכן ביותר אודות מכירות אחרונות של נכסים דומים ורשימות מתחרות של השכונה. השוק משתנה מדי יום, תפקידו של הסוכן להתעדכן בשינויים הללו.

סוכן נדל"ן טוב ישווק באופן אגרסיבי בתים או נכס ברמת השרון . פירוש הדבר הוא להמליץ על טכניקות הבמה כדי לגרום למקום להראות נהדר, למקסם את הרישום עם תמונות באיכות מקצועית, ולהראות את הנכס לקונים פוטנציאליים. והכי חשוב, הסוכן יסנן קונים פוטנציאליים כך שתוכלו להתמודד רק עם קונים רציניים.

לאחר שמצאתם קונה, הסוכן יבצע משא ומתן על הצעות נגדיות, יעקוב אחר הניירת, ובדרך כלל יאחוז בידכם בחלק המורט עצבים בתהליך.

לפני שמדלגים על סוכן נדל"ן בשירות מלא, חשבו היטב על הזמן והמאמץ שאתם רוצים להקדיש, במיוחד אם התהליך נגרר. לוקח זמן למכור בית ממוצע.

אם הבית מתומחר כראוי ומשווק כראוי, תגיע אל הקונים הרציניים ביותר שלך במהלך השבועות הראשונים של הרישום. אם העלויות מעוררות דאגה, עליכם להרגיש בנוח לנהל שיחה ראשונה גלויה לגבי כמה הסוכן מצפה שתשלמו.

דבר אחרון, מכירת בית או נכס מסחרי צריכה להיות כמו כל עסקה עסקית אחרת, אך לעתים קרובות מדי מוכרים מקבלים החלטות רגשיות או אימפולסיביות שעולות להם בכסף וזמן. בחירת סוכן הנדל"ן הנכון לשווק את הנכס שלכם ולנהל משא ומתן עבורכם על המכירה, היא ככל הנראה אחד הצעדים החשובים ביותר בתהליך.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!