Search The Query
Search
Image
  • Home
  • כיכר השבת חדשות היום

כיכר השבת חדשות היום

רשת האינטרנט פרצה לחיינו אי שם בשנות התשעים שכמעט לכל בית אב בישראל היה חיבור לרשת האינטרנט.

בחברה החרדית האינטרנט הגיע מעט מאוחר יותר היות וברשת האינטרנט ישנם תכנית אשר לא היו מקובלים על החברה החרדית ולכן לא רצו שבני החברה החרדית יהיו חשופים לאותם תכנים ולכן אסרו על השימוש ברשת האינטרנט.

עם הזמן הבינו בחברה החרדית כי האיסור על האינטרנט מונע את הקדמה מהחברה החרדית והחלו לאט לאט להתיר את השימוש ברשת האינטרנט עם איסורים קלים מסויימים בנוגע לתכנית כאלה ואחרים.

אחד הסממנים היותר מובהקים שהחברה החרדית נכנסה גם היא לרשת האינרנט היא שברחבי הרשת ניתן למצוא כיום אתרים רבים המזוהים עם החברה החרדית כאשר האתר הבולט ביותר מביניהם הוא כיכר השבת שבו חדשות היום ותכנים נוספים זמינים למבקרים בו.

אתר כיכר השבת הוקם באינרנט אי שם בשנת 2009 על ידי YNET ומוטי לביא ומאז הקמת האתר רבני החברה החרדית חיזקו אותו ואת תכניו מאוד.

האתר נקרא כיכר השבת על שם צומת כיכר השבת בירושלים כמובן שנחשב לאחד מהצמתים המרכזיים בירושלים שמזוהים עם הציבור החרדי.

בכיכר השבת בירושלים נוהגים הציבור החרדי לערוך הפגנות והתאספויות בנושאים שונים ולכן הוחלט לקרוא לאתר על שמה של הכיכר הפופולארית בירושלים.

ניתן למצוא באתר כיכר השבת את חדשות היום, עם עדכונים חיים של מבזקי חדשות בזמן אמת בדומה לאתרי חדשות נוספים מהארץ.

בנוסף אתר כיכר השבת מעמיד לרשות גולשיו תכני חדשות נוספים כגון תכנים בנושא בריאות, תכנים בנושא משפחה, אוכל, מוזיקה ועוד כאשר האוריינטציה של אותם תכנים עם כמובן הכשרות של אותם נושאים, בין אם מדובר עם מוזיקה כשרה, על אוכל כשר ועוד.

בנוסף האתר מעניק תכנים בעלי רקע חרדי כמו למשל חלק באתר שמיועד שלחרדים במשרתים או מעוניינים לשרת בצבא ההגנה לישראל או חלק מסוים באתר אשר מוקדם לזוגיות בחברה החרדית ועד שיעורי יהדות ודברי רבנים המתפרסמים באתר כאשר הין הרבנים ניתן למצוא שיעורים ודברי תורה של רבנים מפורסמים מאוד כגון הרב עובדיה יוסף ז"ל.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!