Search The Query
Search
Image
  • Home
  • חיפוי זכוכית למטבח מיטרני

חיפוי זכוכית למטבח מיטרני

עם התפתחותו של תחום חיפוי הזכוכית למטבח מיטרני החליטו כי התחום הפך למשעמם מידי וכי בכל מטבח אנו רואים זכוכית רגילה, לעיתים זכוכית לבנה חלבית אשר מותקנת על קירות המטבח.

במיטרני הרגישו כי שוק חיפוי הזכוכית למטבח זקוק לשינוי עמוק מן היסוד ועל מנת שהאלמנט העיצובי הזה לא יהפוך למשעמם, שחוק ומאוס החליטו לעשות מעשה ולשדרג את התחום ולהחיותו מחדש.

תחילה נעשה תהליך חשיבה אשר כלל מעצבים רבים מרחבי הארץ העולם והוחלט לבנות נישות עיצוביות בתור נישת עיצוב הזכוכית.

ההתמחות של חברת מיטרני בחיפוי זכוכית למטבח גרם לכך שעל ידי הבנה עמוקה של תחום הזכוכית ביחד עם הבנה של תחום עיצוב הפנים נעשו שינויים אשר הכניסו למטבחים שינויים קטנים אך כאלה שיגרמו למטבח להישתדרג  במספר רמות.

חיפוי הזכוכית המוכר והידוע הפך פתאום לסיפור תודות למתיחת הפנים שערכו מיטרני לחיפוי הזכוכית במטבח.

פתאום המטבח שלנו מלבן ומשעמם יודע לספר סיפור או להבליט קו עיצובי כמו למשל על ידי תמונה שמדפיסים על חיפוי הזכוכית.

התמונה יכולה להיות כל דבר שעולה על רוחנו כגון דוגמאות קולינריות שונות ועד נופים מרהיבים ועוצרי נשימה.

ישנה אפשרות כמובן לבחור עיצוב מבנק המוצרים של החברה וללכת על קו עיצובי מוגדר מראש למשל אם כל הבית שלנו עוצב בסגנון וינטג',  נוכל להעניק גם למטבח את אותו קו עיצובי על ידי בחירת תמונה עדינה יותר לחיפוי הזכוכית.

אם למשל הבית שלנו מעוצב בסגנון אורבני זהו גם קו עיצובי בו נוכל לסגנן תמונה של נוף עירוני שכאילו ומשתקף לנו מקיר המטבח.

את חיפוי הזכוכית תוכלו להחליף בקלות כך שאם ברצונכם אחרי מספר שנים להחליף או לשנות את עיצוב המבטח תוכלו לעשות זאת בקלות יתרה על ידי החלפת הדוגמא של חיפוי הזכוכית.

אם החלטתם ללכת על קו עיצובי מסוים ברחבי הבית שלכם וברצונכם להבליט אותו באמצעות חיפוי הזכוכית תוכלו לחזור על הקו העיצובי ברחבי הבית ולא במבטח שכן ניתן להתקין חיפוי זכוכית לכל קיר ברחבי הבית, בין אם זה בסלון, בחדר השינה או במטבח.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!