Search The Query
Search
Image
  • Home
  • חיפוי זכוכית לטלויזיה

חיפוי זכוכית לטלויזיה

זכוכית הפך להיות בשנים האחרונות אחד העיצובים היותר מעניינים ברחבי הבית היות ועם חומר הגלם זכוכית ניתן לעשות עיצובים רבים.

אם בעבר הזכוכית הייתה מגיעה אך ברק בגוון שקוף שכן כיום אנחנו רואים יותר ויותר זכוכיות עם דוגמאות עיצוביות אשר יכולות לשדרג את הבית בדמות זכוכיות בצבע או זכוכיות עם הדפס.

את הזכוכית אנחנו כאמור רואים ביותר ויותר חלקים של הבית החל ממקומות כמו חדרים בהם אנחנו רואים את הזכוכית בתור דוגמא של קיר שכן מעצבי פנים רבים היום נוהגים לקחת קיר אחד ברחבי הבית ולעשות ממנו קיר בעל חיפוי זכוכית.

את אותו הקיר ניתן לעצב באמצעות הזכוכית בהתאם לרוח העיצובית של הבית כאשר אם למשל בכל חדר בבית דאגנו לשים אלמנט אדום כלשהו אז קיר הזכוכית יכול להיות בצבע אדום או אם רוצים קיר הזכוכית יכול להיות עם דוגמא של הדפסה כלשהי.

בנוסף אנו רואים בזמן האחרון ברחבי הבית קיר זכוכית בתור מחיצה כלשהי בבית, למשל בית הכניסה לשאר הבית כאשר מחיצת הזכוכית נותנת לאותה מחיצה נראות יותר יוקרתית מאשר אם היא הייתה מגבס למשל.

מקום נוסף בבית שאנו רואים בו את אלמנט הזכוכית לאחרונה הוא הסלון כאשר שם הוא בא במספר צורות.

הראשונה והיותר מקורית היא חיפוי זכוכית לטלויזיה , כאשר אנו לוקחים את הקיר של הטלוויזיה ומלבישים לו חיפוי זכוכית חוץ מהמקום בו יושבת הטלוויזיה כמובן, בה לחיפוי הזכוכית יש מגרעת ושם מתקינים את הטלוויזיה.

הדבר נותן עומק עיצובי לסלון ולקיר שעליו מותקנת הטלוויזיה כאשר שוב לקיר הזה ניתן לתת דוגמת הדפסה כלשהי אשר תתאים לקו העיצובי של הבית או לחילופין ניתן להדפיס עליה טפט או הדפסה אשר ישברו קו עיצובי מסוים.

למשל אם בכל הבית בחרנו בקו עיצובי נקי ולבן נוכל באותו קיר של הטלוויזיה לבחור בטפט מעט פחות שגרתי אשר ישבור את הקו הלבן והנקי.

או ההפך אם בכל הבית הקו העיצובי או אורבני תוכלו באותו קיר שעליו מותקן חיפוי הזכוכית לטלוויזיה לבחור בזכוכית לבנה או חלבית על מנת להשיג עיצוב שקט ורגוע יותר.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!