Search The Query
Search
Image
  • Home
  • ג׳קוזי הביתה? מדוע לא – תתפנקו לכם!

ג׳קוזי הביתה? מדוע לא – תתפנקו לכם!

חוויית הג׳קוזי אמנם מוכרת לנו מחופשות משפחתיות בבתי מלון מפנקים בחו״ל או בארץ, יום בספא או אחרי אימון בחדר הכושר, אבל מי אמר שג׳קוזי בבית נחשב לפינוק לעשירים בלבד?. מסתבר שאפשר בתקציב נוח לאבזר את הבית במערכת ג׳קוזי ביתית ולהנות מהחוויה המרגיעה והשלווה הזאת של מים חמימים, זרמים נעימים וישיבה בצוותא או אפילו לבד עם ספר שאנחנו אוהבים או מוזיקה נעימה לשמיעה. מסתבר שלשהייה בג׳קוזי גם יש יתרונות בריאותיים רבים וכאשר עושים זאת במינון ובצורה נכונה המים והזרמים יכולים אפילו להועיל לנו. חשוב לציין כי טרם אתם מבררים על אמבטיות ג׳קוזי חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה, מקצועית ואיכותית שכן מדובר בכל זאת בהשקעה לא מבוטלת לטווח ארוך.

יתרונות הג׳קוזי

  • מסייע לשחרר שרירים תפוסים ומפחית כאבים – עוצמת הזרם בהתאמה אישית מאפשרת לנו לקבל מאין מסז׳ מקומי וכך לשחרר שרירים תפוסים. בנוסף מים חמים ידועים בתור כאלה המקלים במצבים של כאב או תפיסות קשה.
  • מזרים את הדם – כשהדם זורם בצורה אופטימלית החמצן מגיע לכל האיברים. המים החמים מרחיבים את עלי הדם מה שמסייע לאנשים הסובלים מרמות לחץ דם גבוהות לשמור על איזון.
  • רוגע = בריאות – כשאנו שלווים ורגועים הגוף משחרר באופן טבעי את הלחצים שנוצרו בעקבות לוח הזמנים העמוס אליו אנו רגילים. אין בכלל צל של ספק שהשהייה בג׳קוזי משחררת, מרגיעה ותורמת לשלווה נפשית והנאה מרובה.
  • הבועות זה לא סתם בשביל הכייף- הבועות שאתם מקבלים כתוצאה מתנועת הזרמים העוצמתית מסייעת להרים את הרגליים כלפי מעלה מה שמפחית ממשקל גופנו ומסייע להוריד עומס מהלב.

מחקרים רבים בוצעו על השהייה בג׳קוזי ברחבי העולם ונמצא כי הוא מסייע לאזן את רמות הסוכר בדם, תורם לשינה איכותית וערבה. בנוסף השהייה בג׳קוזי תומכת במערכת עיכול תקינה, מסייעת להפחתה משמעותית  בכאבים שונים בגוף ואף מרעננת את מראה עורנו.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך לפנק את עצמכם ליום ההולדת הקרב ובא, לשנה החדשה או אפילו סתם כי אתם חושבים שמגיע לכם, מערכת ג׳קוזי ביתית היא ההשקעה המושלמת שתאפשר לכם להירגע בסוף כל יום ולהתפנק במים החמים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!