Search The Query
Search
Image
  • Home
  • בכדי להישאר מעודכן – וואינט

בכדי להישאר מעודכן – וואינט

כמעט כל אזרח במדינת ישראל שרוצה להישאר מעודכן למתרחש בארץ הקטנטונת שלה בה כל כך הרבה דברים קורים כל הזמן, מחובר בדרך זו או אחרת לאתר החדשות הגדול בישראל – וואינט. לאתר ניתן להתחבר בכל מחשב מכל סוג וגם באמצעות האפליקציה החינמית אותה ניתן להוריד לסמארטפון ולטאבלט.

וואינט הוא אתר עם חוויית משתמש יוצאת דופן, נוח לשימוש, נעים לקריאה ומתוכנן בצורה כזו שמושכת את קהל הגולשים לקריאה ממושכת. האתר מסודר לפי קטגוריות נוחות המאפשרות לגולש לבחור בדיוק את הנושא שמעניין אותו לקריאה. בין הנושאים המוצעים באתר החדשות וואינט, תוכלו למצוא את התחומים הבאים: כלכלה, ספורט, תרבות, רכילות, דיגיטל, בריאות +, יהדות, חופש, רכב, אוכל ועוד. בכל קטגוריה ובכל נושא יש מגוון של כתבות, ראיונות, תמונות, סיקורים, סרטונים, חוות דעת, מחקרים והמלצות שיוכלו לעניין אתכם ולהעביר את זמנכם בהנאה רבה. בנוסף, אתר וואינט מאפשר לגולשים שלו להתעדכן במזג אוויר, מפות, מידע על נדל״ן עדכני, למצוא בעלי מקצוע בתחומים שונים ועוד.

וואינטמבזקים

אחד הממשקים השימושיים שהאתר מציע, הוא ממשק המבזקים של האתר. כל כך פשוט וכל כך שימושי לרבים מאיתנו, שנמנעים לקרוא כתבות ארוכות ומסורבלות על נושא מסוים. בצד הימני והעליון של דף האתר, וואינט מחלקת את המבזקים הכי עדכניים לפי שעות, מה שמאפשר לאנשים שמתקשים למצוא זמן פנוי להתעדכן בכל המבזקים האחרונים וההתרחשויות שהתרחשו בלילה שלפני ובאותו היום. נושאים כמו בורסה, מעצרים, פוליטיקאים, תאונות, התעללויות, שביתות וכל מה שנחשב לעדכני ומעניין, יימצא בקטגוריית המבזקים של וואינטי אשר רצה לה כל הזמן. בנוסף, יש אפשרות להקליק על ״לכל המבזקים״ ולהתעדכן בחמש דקות בכל מה שהתרחש ב24 שעות האחרונות. הרי כולנו זקוקים לזמן נוסף בשל לחץ בלתי רגיל וניסיון לתמרן בין לוח הזמנים העמוס שלנו. מבזקים של וואינט היא דרך נפלאה להתעדכן בכל החדשות המעניינות, במינימום זמן.

האתר וואינט מאפשר לגולשים שלו לקרוא ולהתעדכן בנושאים רבים נוספים פרט לחדשות שהוא הנדבך המרכזי של האתר. וואינט מציעה לגולשיה קישורים פופולאריhם כמו בנקים בישראל, בזק, מפעל הפיס, ביטוחים, ליסינג ועוד.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!