Search The Query
Search
Image
  • Home
  • אסי אבוטבול -הפרשה שלא נחה

אסי אבוטבול -הפרשה שלא נחה

אסי אבוטבול הוא אחר מראשי ארגון פשע מסוכן העוסק בגביית חובות באמצעות שימוש באלימות, סחיטה והפחדות. במהלך השנים נגזרו על אסי אבוטבטל איסורים רבים בעקבות עבירות רבות אותן ביצע ביניהן הצתה, סחיטה, ניהול ארגון פשע, עבירות הון ועוד. בתחילת שנת 2011, לאחר ערעור שהועבר לבית המשפט העליון העריך בית המשפט את עונשו של אסי אבוטבול מ-13 שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי ל-18 שנות מאסר בפועל. אנשים נוספים נחקרו במהלך החשיפה של כל הפשעים שביצע אבוטבול ביניהם משתפי פעולה, עורכי דין, מזמיני שירותי גבייה ועוד, וגם עליהם נגזרו עונשים של 3 שנות מאסר בפועל. בנוסף לאישומים אלה, הואשמו אסי אבוטבול ועורכי דינו כמשתפי פעולה בהלבנות הון, אותם עורכי דין שהוכחו כמשתפי פעולה הורשעו גם הם ונשלחו לכלא. במהלך השנים היו מספר ניסיונות התנקשות בחייו ואביו של אבוטבול נרצח בשנת 2002. בקיץ 2011 אחיו של אבוטבול נרצח גם הוא, וגורמים במשטרה טוענים כי הוא לקח חלק מפעילותו של אחיו אסי.

תוך כדי הפרשה רכש אבוטבול רכב מוגן ושכר שומר פרטי שיגן עליו ועל בני משפחתו. בעקבות צעד זה נתבע אבוטבול על ידי שכניו על הסגת גבול. אבוטבול הורשע בנוסף לעבירות שצוינו לעיל גם בשוחד לרופא שלו במטרה שיזרז הליכים רפואיים, ובמעורבות בעסקת נשק בגינה נשלח לשנה וחצי מאסר בפועל אשר חופפת את תקופת המעצר שלו.

לפני מספר ימים דווח בעיתונות כי בית משפט השלום בעיר ראשון לציון, האריך את מעצרו של אסי אבוטבול ב-12 ימים לאחר שפתח בשביתת רעב כנגד התנאים שהוא נמצא בהם בבית הכלא. פרשה זו מכונה ״פרשה 512״. בסוף החודש שעבר, בוצע ניסיון של אסי אבוטבטל לפגוע בגופו שלו. לטענת עורך דינו של אבוטבול שביתת הרעב והניסיון לפגוע בגופו החלו גם בעקבות הקושי שחווה אשתו של אבוטבול. לטענתם עוקבים אחריה השוטרים, מגיעים לביתה והופכים את שגרת חייה לקשה מנשוא. בנוסף, טוען עורך דינו של אבוטבטל כי מחזיקים את אבוטבול בבידוד למרות שהוא כבר נמצא 12 שנים בכלא. מפעילים עליו לחצים קשים המשפיעים עליו ומערערים את מצבו הנפשי.

https://www.youtube.com/watch?v=7L8xRsU440Y

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!